Everyday is a lipstick kinda day ♥

06.04.13



Jeg var fornylig en lille tur i Matas og kigge lidt rundt - Og som I måske kender fra jer selv, er det umuligt at kigge UDEN at falde for et eller andet. Derfor kom jeg selvfølgelig også hjem med lidt, nemlig disse to læbestifter fra Rimmel fra kollektionen af Kate Moss. Egentlig ville jeg kun have købt én, men jeg kunne altså ikke vælge mellem disse to farver.
Den øverste i højre hjørne har sådan en fin koral/pink farve, som er lige tilpas "pang" til hverdagsbrug, og så er den jo bare super fin til foråret og sommeren. Den i nederste højre hjørne er den perfekte nude farve, hvis I spørger mig, og sådan en farve SKAL man vel nærmest ha' i sin makeup taske, ikke? ;-) 
Hvilke læbestifter er jeres yndlings? Har I et klart favoritmærke? :-)

Jeg håber I nyder jeres lørdag fuldt ud piger - Hvad skal jeres dag bruges på? Min dag står på hygge med kæresten, så jeg klager i hvert fald ikke! :-) Go' dag til jer alle 


8 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine farver! Og jo, man skal bare have en nude læbestift i sin makeuppung ;-) Mit favoritmærke indenfor læbestifter er klart MAC - hvilket slet ikke hænger sammen med at være studerende!
    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem :-)
      Før i tiden brugte jeg også MAC produkter, jeg har dog aldrig prøvet deres læbestifter.
      Jeg droppede MAC netop fordi jeg også var under uddannelse, og så synes jeg produkterne var for dyre :/

      Knus til dig! <3

      Slet
  2. Du skal helt klart prøve mac læbestifter :)
    Fede farver... Så synes jeg også shisheido har nogle gode læbestifter, især hvis man har tørre læber, da de samtidig fugter :)
    Hilsen Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak for tippet! Jeg elsker læbestifter, som samtidig fugter :)

      Slet
  3. Uh, jeg eeeelsker YSLs Rouge Volupte læbestifter. De er så sindssygt bløde, cremede og farven er rigtig god. Min yyyyndlings er derfra - den er sådan "Barbie" lyserød, som mine veninder kalder den ;)

    Jeg har desværre det problem, at jeg har ret tørre læber nærmest altid (bruger vaseline heeele døgnet :b), så læbestifter ser ikke altid sååå fab ud på mig :/ - fordi mine læber er så store. :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det lyder godt nok lækkert - Jeg elsker når de er cremede og hvis de fugter læberne!
      Barbie lyserød lyder helt fantastisk :D

      Årh, der har jeg modsatte problem, mine læber er så skide smalle, øv :)
      Men jeg bruger også læbepomade konstant faktisk, året rundt :)
      Læbestift fungerer bare ikke på sprukne læber :/

      Slet
  4. Jeg har selv den øverste og den er så fin på - dog synes jeg bare ikke de holder super godt :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det har du ret i! Men det hænger måske lidt sammen med prisen?
      De ligger jo ikke ligefrem i den dyre ende. Men hey, så må man friske farven op lidt oftere,
      fine er de i hvert fald, hihi <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥