Flowers makes the difference ♥

06.04.13


Dette er hvad jeg var iført igår: Mine hvide jeans, som jeg allerede eeelsker (sad, but true!), sort peplum bluse og et blomstret tørklæde for at tilføre det hele lidt farve og forår ;-) Ikke noget vildt og voldsomt, for min fredag stod faktisk bare på hygge med min familie og min kæreste. Vi spiste god mad, og jeg så tøsefilm mens min kæreste hjalp mine forældre med at samle en masse skabe og lignende - Jeg tænkte, jeg nok bare ville være i vejen, hvis jeg forsøgte at hjælpe, så hvorfor ikke bare sidde under dynen og se en tøsefilm? ;-) Hvad gik jeres fredag med piger?
Jeg håber ikke I synes det er alt for kedeligt, når jeg ligger sådan nogle helt almindelige hverdagsoutfits på bloggen, som dette? Personligt elsker jeg nemlig at tjekke andres outfit-indlæg <3

I må ha' en SKØN lørdag!

15 kommentarer:

  1. Hvor er du bare flot og fin:-) god lørdag
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak skal du have!
      Rigtig god lørdag til dig også :-)

      Slet
  2. Jeg har faktisk længe været usikker på de bluser med mini skørt, men for dig virker det! Tak for inspiration til netop disse bluser. Måske burde de prøves på et tidspunkt.... :-)

    TeresaKildelund.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor dejligt at høre!
      Det glæder mig du synes om det :-)

      Det ser også rigtigt fint ud med sådan en bluse, og en stram nederdel under,
      så det nærmest ligner en kjole :-)

      Slet
  3. Hvor er du bare vildt smuk, og elsker din måde at tage billedet på, årh!


    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh du er godt nok sød, hvor er det sødt af dig at sige sådan!!
      Tuuusind tak, det varmer <3

      Slet
  4. Super inspirerende med outfit indlæg.
    Det er mine yndlings indlæg :)
    Det må der gerne være mange af :)
    Hilsen Sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din feedback, dejligt du også er vild med outfit indlæg! :)
      Jeg tog også outfitbilleder igår, så de kommer snarest <3

      Go' søndag til dig!

      Slet
  5. Du ser bare rigtig fin ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig du synes det, tusind tak! :)

      Slet
  6. Du gør det virkelig godt!! De hvide jeans er lige dig og tørklædet pifter bare det hele op! I love it! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh du er da bare skøn!! Tusind tak søde, det glæder mig virkelig at du kan lide det! :D <3

      Slet
  7. Du ser jo skøn ud som altid! Er vild med dine jeans, jeg må altså have skaffet mig sådan et par! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, du er som altid skide sød! :-)
      Ja, det bliver du nødt til! Jeg er blevet helt afhængig af mine,
      de passer jo til alt, og de er så forårsagtige <3

      Slet
  8. Fed blog!! :-)


    Kig gerne forbi min;
    Camillajb.blogspot.com

    Og min facebook blog;
    https://www.facebook.com/pages/Camillas-blog/188887387865783

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥