Peplum skirt ♥

09.04.13


Så er det endnu engang tid til et outfit indlæg - Jeg prøver at blive bedre til at få taget billeder af mine outfits, så jeg håber I synes om det :-)
Dette outfit er fra i lørdags, hvor dagen blev brugt i kærestens selskab. Jeg havde min nye top på fra Gina Tricot, som jeg viste jer billeder af, da jeg modtog den. Der var et par stykker af jer, der nævnte at I gerne ville se den på, so here you go :-) Derudover havde jeg en peplum nederdel på, som jeg selv synes er så fin, hehe. Er I også vilde med peplum trenden? Eller er I ved at være ovre den? :-)

I må ha' en rigtig skøn dag piger. Jeg håber solen skinner ligeså fint hos jer, som den gør her hos mig. Nu vil jeg smutte afsted, jeg skal mødes med min søde veninde, Line, til lidt hygge og måske lidt shopping?? ;-) <3

20 kommentarer:

  1. Hvor er du bare smuk i det outfit,
    den top er virkelig virkelig flot <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du dog bare mega sød - TAK <3

      Slet
  2. Hvor ser du fin ud, lige et outfit for dig! :) <3

    Knus Mette // mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak søde pige! <3

      Slet
  3. Du er så smuk og fin:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! Tusind tak!! :D

      Slet
  4. Super super super sødt outfit!

    Smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusind tak for dine søde ord! Dejligt du kan lide det! :)

      Slet
  5. You beautiful girl! :D Hvor er det outfit bare fint! :) Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tuusind tak søde pige!! :D

      Knus til dig <3

      Slet
  6. Du ser altid så flot ud, og jeg elsker når du laver outfit-indlæg :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød <3
      Jeg elsker når DU laver outfit-indlæg! :D

      Slet
  7. Svar
    1. Ihh det er sødt af dig, tak <3

      Slet
  8. Du ser smuk ud! Jeg er slet ikke ovre peplumtrenden endnu - jeg har fået den fineste hvide blonde peplumkjole fra River Island (en rigtig Louise-kjole også ;-) ), som jeg slet ikke kan vente med at få brugt til sommer! Jeg synes det er super fint og feminint <3

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er sød!!!
      Wauw, det lyder VIRKELIG som en rigtig Louise-kjole! :D
      Du bliver nødt til at tage billeder hvor du har den på, og smide på bloggen!! :D <3

      Slet
  9. Jeg er vild med det outfit :)
    Jeg er heller ikke ovre peplumtrenden endnu - bare ærgeligt med det lorte vejr! :)

    xoxo
    Simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt, mange tak! :)
      Jeg kunne ikke være mere enig! Det skulle heldigvis blive bedre fra søndag :D

      Slet
  10. Svar
    1. Du er bare altid så skide sød! <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥