New pleather skirt ♥

16.04.13


Hej piger!
Jeg beklager stilheden de sidste par dage, men gud hvor har jeg bare haft travlt <3 Og igår, da jeg endelig ikke havde travlt mere, var jeg bare SÅ smadret, hihi. Men nu er jeg i hvert fald tilbage igen.
Disse billeder viser mit outfit fra i lørdags, hvor min søster fejrede sin 25 års fødselsdag. Jeg har haft denne "læder" nederdel i flere måneder, men har aldrig fået den brugt før. Jeg har hele tiden syntes, at den var vildt fin, men jeg har haft lidt problemer med, hvad den kunne styles med henover vinteren. Dog synes jeg at den fungerer rigtig fint med en løs blondetop. Endelig fik jeg også taget mine beige, glimmer ballerinaer i brug, som jeg er helt forelsket i, haha. Jeg beklager mobil-billederne, men disse billeder, men alle gæsterne var kommet, da jeg lynhurtigt tog disse billeder ;-)
Jeg håber I har haft en rigtig god weekend hvad end I har lavet, og så må i nyde jeres tirsdag, solen og plusgraderne. Hvad skal jeres dag gå med? :-)

38 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare fin ud! Er helt vild med den nederdel, den er så flot :)

    Knus Mette <3
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor dejligt du synes det, tusind tak <3

      Slet
  2. Du ser ALTID så skøn ud! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud hvor er du bare sød! TUSIND TAK <3

      Slet
  3. super fin blog skal vi følges <3
    http://byannesofieolesen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg vil da helt klart kigge forbi din blog <3

      Slet
  4. Hvor ser du bare skøn ud! <3

    SvarSlet
  5. Ih, du ser da fin ud altså! :D

    Jeg har bare været på arbejde og til træning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er sødt af dig at sige! :D

      Du er så fornuftig med det træning altså, misundelse! :D

      Slet
  6. Så cute :)
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange tak, det kan du selv være ;)

      Slet
  7. Hvor er du lækker!!! Vildt fint outfit smukke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw, hvor er du sød!!! Tusind tak <3

      Slet
  8. Tillykke med hende - hvor er du fin i tøjet!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, tak :D
      Mange tak skal du ha' <3

      Slet
  9. Hvor er det bare en super fin lak, du har fået på, hvilket mærke er det? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak <3
      Jeg har bare brugt Depend nr. 136 og en glimmer lak fra Rosie & Roses (fra Message) som hedder Sparkling Fever :-)

      Slet
    2. Den kombination har givet et super flot resultat, man behøver ikke altid købe de helt dyre lakker for at få et flot resultat ;)

      Slet
  10. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal bare lige vide smukke, at selv om jeg er bag ud med kommentarerne
      så er jeg inde og kigge hver dag og dine outfits billeder bliver bare bedre
      og bedre. Elsker dine smukke outfits collager! :D Hvor er det bare et så
      yndigt og sommerligt outfit du har på! :) Du er så smuk! Knus <3

      ^^Kom til at skrive fra min gamle profil haha :P

      Slet
    2. Hvor er du bare sød! Det glæder mig, hihi <3
      Men jeg er også bare håbløst bagud med kommentarerne på din blog,
      men du er BESTEMT ikke glemt! :D
      Ih det varmer altså, tusind tak skal du ha'.
      Desværre har jeg ikke fået blogget eller taget outfitbilleder på det sidste :(
      Du kan selv være smuk!!! :D

      Haha, helt iorden fjollehoved :D Knus til dig <3

      Slet
  11. Hvor er det bare et lækkert outfit søde. Du ser jo super godt ud!
    Og jeg er bare helt vild med den nederdel. Den er virkelig flot <3

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak skal du ha' søde, det glæder mig du kan li' det!! :D
      Dejligt du kan lide den, den er også ret perfekt til sommer, hihi.

      Knus Louise <3

      Slet
  12. Det er virkelig et sødt outfit :-) SÅÅÅÅÅÅÅ fint <33

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind, tusind tak!
      Dejligt du kan lide det!! <3

      Slet
  13. Tillykke med din søster.
    Hvor er du altså bare super fin, synes det er en rigtig flot outfit.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :)
      Ih hvor dejligt, det glæder mig du kan lide det <3

      Slet
  14. Hvor ser du bare godt ud :D
    virkelig fint outfit og negle <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da bare skide sød altså! TAK <3

      Slet
  15. Hvor er det en fin nederdel!

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  16. Hvor ser du skøn ud. Nederdelen er vildt flot, og stylingen af den er perfekt :)

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, fedt du synes det - Jeg har nemlig haft lidt problemer med at style den :)

      Slet
  17. Super sødt outfit! Og ballerinaerne er total dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, hvor er du sød! Det er også klart mine yndlings ballerinaer :D

      Slet
  18. Ih hvor jeg elsker det outfit! Det så fint til dig :) og rigtig fed styling af nederdelen med den fine top til

    Forresten har jeg en giveaway kørende, hvor jeg udlodder 10 par wayfarer solbriller! Deltag her, hvis det har interesse :)
    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/2013/04/vind-wayfarer-solbriller/

    SvarSlet
  19. Elsker dette outfit som du har på, det så fint og så flot! :-)

    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥