Apocalips ♥

27.04.13

Jeg har hørt så meget godt om disse Apocalips, både fra diverse beautyguru'er på YouTube og på flere blogs, og nu er de altså endelig kommet til Danmark, og kan købes i Matas :-) Jeg har længe haft lyst til at prøve dem, og har set at man har kunne købe dem på ASOS, men personligt er jeg bare ikke så vild med at købe makeup via nettet - Jeg vil gerne se produkterne og farverne "rigtigt"! Så jeg skal helt klart i Matas en af de kommende dage, hvor disse er på tilbud til kun en 50'er! (Ja man skulle næsten tro, dette var et sponsoreret indlæg, men desværre ikke - Jeg er bare ret begejstret :D)

Har I prøvet disse herligheder piger? Kan de anbefales? :-)
Knus og rigtig god weekend til jer <3

13 kommentarer:

  1. WOaw, virkelig lækker blog :-)
    Ps. du er køøøn!o:

    Vh.Janni // http://jannijanainakristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Wauw en skøn kommentar, tuusind tak :-)
      Jeg kigger forbi dig med det samme!

      Slet
  2. haha ej hvor komisk, jeg har ALDRIG hørt om dem. :D

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt :D
      Men man har selvfølgelig heller ikke kunne købe dem i DK før nu.
      Måske de snart er at finde på alle blogs - Hvis de virkelig er så gode :D

      Slet
  3. Jeg har set dem på mange blogs efterhånden, og hver gang er de fra ASOS. Så når nu du skriver, at de er kommet til DK, og de er til 50 kr, jamen for pokker da! Så må jeg jo i Matas efter en eller to ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja ikk? Man bliver næsten nødt til at tjekke dem ud :D
      De er på tilbud til 50, men koster normalt 70, tror jeg :D

      Slet
  4. Jeg skal helt sikkert også have mig et par stykker eller 3 på mandag! :D

    www.simonie.dk <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, så er vi to :D

      Knus <3

      Slet
  5. Haha, det kender jeg godt! :) jeg har aldrig hørt dem, så du må endelig lige skrive om dine oplevelser på bloggen :)


    Forresten har jeg en giveaway kørende, hvor jeg udlodder 10 par wayfarer solbriller! Deltag her, hvis det har interesse :)
    http://imeldascloset.bloggersdelight.dk/2013/04/vind-wayfarer-solbriller/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg nok gøre, så snart jeg får fingrene i dem :D

      Slet
  6. Jeg elsker sådan nogle indlæg hvor man bliver inspireret, dem skal jeg prøve!! :)
    Tjek gerne mine nye indlæg.
    www.byjuliechristina.blogspot.dk
    -Julie

    SvarSlet
  7. Jeg kan ikke anbefale de her nok! :) De er så lækre.

    vinternat.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. super fin blog, vil rigtig gerne prøve disse!
    du velkomme til at kigge forbi min blog med bl.a. makeup indlæg :)

    beautymorebeauty.blogspot.dk

    Knus Signe

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥