Instaholic ♥

27.05.13

Det er jo efterhånden et stykke tid siden, jeg sidst har lavet et indlæg her på bloggen, derfor ville jeg lige starte ud med en lille Instagram-update, så I kan se lidt af det jeg har lavet på det sidste :-)


1. Jeg har været på kursus i kommunikation "og taget en masse noter" # 2. Jeg har (åbenbart) rendt rundt i strømpebukser, som var gået i stykker # 3. Taget outfitbilleder iført kærestens kæmpe sutsko # 4. Har været til hyggelig familiefødselsdag i kærestens familie # 5. Har taget selvportræt i min dejlige leocardigan # 6. Mindes min dejlige lille hund, Zille <3 # 7. Jeg har luftet mine zebraleggings i regnvejret # 8. Set Danmark vinde det europæiske MGP med en masse skønne mennesker # 9. Nydt solskinnet med en dejlig veninde på Nørrebro :-)

1.  Jeg har fundet lækre citater # 2. Har luftet mine elskede leopardgamacher # 3. Endnu et selvportræt... # 4. Og nå ja, endnu et. Fin posering i H&M mens jeg ventede på min veninde i prøverummet :D # 5. Læst gode nyheder i avisen! # 6. Været på roadtrip med min søster # 7. Luftet nogle af ballerinaerne :-) # 8. Hygget i mine nye leopardjoggingbukser # 9. Spillet lækker med trutmund med min søster :-)


Nu vil jeg gøre mit bedste for at lave mere regelmæssige indlæg til jer igen - Jeg håber I stadig vil følge med derude. I må ha' en fantastisk aften piger! <3

10 kommentarer:

  1. Jaaa endelig er du tilbage med indlæg. Det har jeg savnet. Håber du har det godt smukke :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare så skide sød altid, TAK <3
      Håber også du har det fantastisk smukke!

      Knus til dig!

      Slet
  2. Super fine billeder! :)

    Kig gerne forbi bloggen hvis du har lyst, har en giveaway kørende lige nu.
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Vildt cool blog :) og tusinde tak for kommentaren på min blog - det betyder meget, at du kunne lide indlægget :)

    beautymorebeauty.blogspot.dk

    Knus Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det glæder mig du kan lide den! :D
      Hihi, det var skam så lidt. Jeg synes virkelig det var et lækkert indlæg,
      og jeg kan i det hele taget rigtigt godt lide din blog!

      Knus Louise

      Slet
    2. Jeg er blevet fast læser af din fine blog også! :-) tak fordi du følger mig :D

      beautymorebeauty.blogspot.dk

      Knus Signe :-)

      Slet
    3. Ihh hvor dejligt, mange mange tak <3 Selvfølgelig vil jeg følge dig! :D

      Slet
  4. Hov hov HOV! Hva sker de lige for alle de indlæg! ;D
    Jeg skal da I gang med kommentere! Ej hvor er de fine
    dine leopard hyggebukser! :D Og det lyder vildt lækkert
    at vi får en god sommer! Har SAVNET dine indlæg søde! :) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja nu kan jeg jo næsten ikke stoppe igen altså ;)
      Det er så skønt at der altid er en kommentar fra dig, i looove it :D Hihi. Så hyggeligt!

      Tusind tak søde, jeg tror altså også de er blevet mine yndlings hyggebukser :D
      Ihh det varmer så meget, jeg har også savnet at følge ordentligt med hos dig,
      at kommenterer og få dine søde kommentarer tilbage :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥