Soft spring colors ♥

29.05.13

Hej piger! Så er det tid til endnu et outfitindlæg :-) Igår da jeg tjekkede vejret for idag, lovede de en del sol - Derfor hang jeg min koral farvede (hedder det dét??) blazer frem, da den er så frisk og sommerlig, og den har jo bare ventet på at blive luftet. Da jeg så stod op imorges var det helt gråt og overskyet, meeen solen kunne jo stadig nå at komme frem, ikk? Så jeg hoppede i sommerfarver og ballerinasko - For så at rende rundt i regn og blæst, suk. Da jeg kom hjem i eftermiddag klarede det dog op, og så fik jeg taget disse billeder til jer af dagens outfit - Håber I kan lide dem :-)


Halskæden og armbåndet er begge fra Gina Tricot. Jeg købte dem da der fornylig var tilbud på alle deres smykker, og jeg fik halskæden for 30 kr. og armbåndet for kun 12,50!! Go' deal, hvis I spørger mig ;-) Jeg er blevet ret glad for de kobberfarvede smykker (rose gold?) og synes faktisk de passer meget godt til denne blazer :-)

Nu står den for mit vedkommende på ren afslapning, jeg er simpelthen så træt idag! Hvad skal I bruge jeres onsdag aften på? <3

Husk at følge bloggen på facebook, I finder min side lige HER :-)

29 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare fin ud! Blazeren er bare en rigtig skøn farve til dig! :) <3 Og dejligt du er tilbage :D

    Knus Mette
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Mette, det glæder mig du kan lide det :D
      Ihh det varmer rigtigt meget, det er også dejligt at være tilbage :D TAK <3

      Slet
  2. Super gode billeder af dig smukke! :-) Den jakke er vildt fin, farven er skøn!
    Vejret er jo så en anden sag, det kan man ikke regne med. Håber snart den sommer kommer!! <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, du er jo evigt sød! Dejligt du kan lide det :D
      Jaaa også mig! Lige nu skinner solen faktisk fra en skyfri himmel her, det blæser dog meget, hihi.

      Slet
  3. Er vild med blazeren, virkelig lækker sommerfarve! :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Jeg synes også farven er så fin til sommer! :D

      Slet
  4. Helt vildt med dit outfit!

    Kig gerne forbi hvis du får lyst, knus Mia - miaekholm.blogspot.dk<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak skal du ha' :D <3

      Slet
  5. Elsker at du altid er så feminin. Det er så pænt og jeg ville så gerne selv kunne have sådan en stil :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det sødt sagt, mange tak Ida <3
      Jeg synes selv det nogle gange er lidt kedeligt faktisk, hehe.

      Slet
  6. Orv, sikke dog et yndigt outfit; så sart og sommerligt i farverner. Hvis nu bare vejret gad lege med også...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, mange mange tak! Jeg har en svaghed for de sarte, fine sommerfarver :)
      Ja for søren, lad os få en masse sommervejr! hihi.

      Slet
  7. Kan godt lide du reklamere for vores btik hehe ;D
    Jeg ELSKER dit outfit! Toppen er så sød pg guld
    smykkerne er perfekte til! :) Sød knold du har! Knus <3

    http://rikkenprikken.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, selvfølgelig! Er jo stor fan af Gina Tricot ;)
      Men jeg tænkte faktisk godt på dig, da jeg skrev det :D

      Tusind tak smukke, dejligt du kan lide det! Selv knolden som har været ude i regn og blæst idag, hihi.

      Knus til dig <3

      Slet
  8. Hvor ser du bare fin ud søde Louise :)

    Glad for du er tilbage på bloggen igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Vanessa, dejligt du synes det :)

      Ihh det varmer sådan at du siger det, tak! <3

      Slet
  9. Du ser bare så fin ud :)

    SvarSlet
  10. Super fint outfit! Fedt at du er tilbage :-)

    Knus <3

    //Linekoelvig.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak! Dejligt du stadig kigger med <3

      Slet
  11. ÅH hvor er den blazer skøn! :-)

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
  12. Ej hvor ser du pæn ud! :) Det der klæder dig rigtig meget ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak! Det er jeg virkelig glad for du synes! :)

      Slet
  13. Hvor ser du altså bare skide godt ud basse! :-*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor hyggeligt du kommenterer her mus, hihi.
      Tusind tusind tak, du er skøn <3

      Slet
  14. Svar
    1. Ihh mange tak søde Caroline <3

      Slet
  15. Jeg er vild med dette outfit til dig - blazeren er så skøn og sommerlig :-D Du ser dejlig ud!

    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥