It's beginning to feel a lot like summer ♥

30.05.13





Godaften I søde piger, som læser med <3
Jeg håber I har haft en skøn dag og at vejret har været ligeså godt hos jer, som det har været her hos mig - For det har været helt fantastisk! Imorges valgte jeg at hoppe i røde jeans, det viste sig dog at være alt for varmt! Men sådan har jeg altså set ud idag, og det lykkedes mig at få taget nogle solrige billeder til jer. Jeg er så glad for disse bukser! Desværre er de lige store nok, når de ikke kommer i tørretumbleren efter vask - Hvilket også kan ses på disse billeder, desværre. Det er første gang jeg har den stribede blondebluse på (har den dog også i en anden farve, som har været flittigt brugt! hihi), men jeg synes den passede meget godt til de røde bukser. Ballerinaskoene er en lys guld farve, og nogle jeg købte meget billigt et efterår i Pieces :-)

Hvad bruger I jeres aften på? Jeg har lige smidt mig i sengen, og så kører Trinny & Susannah i baggrunden mens jeg tjekker jeres skønne blogs, ren hygge! I må ha' en skøn aften, og en god weekend når vi når der til <3

23 kommentarer:

  1. Siger det lige igen: Sikke en sild! <3 Dejligt med nogle stærke farver, det er så skønt om sommeren (ja, det er vel snart sommer) hæhæ..
    Min aften har stået på at tage billeder af en frygtelig masse tøj og nu ligger jeg og feder den på sofaen helt alene hjemme :D

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Din charmetrold ;) Du kan da selv være en sild!! <3
      Ja, ikk? En masse farver, så bliver det ikke mere sommerligt :D

      Det lyder som en god aften, dejligt at nå en masse og så kunne slappe af og se det man vil i tv ;) hihi.

      Slet
  2. Skønt outfit! Er dit sorte hår passer så perfekt til de højrøde bukser!

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' - Dejligt du kan lide det! :-)

      Slet
  3. Sikke et lækkert outfit, hvor gør du det altså bare godt i de røde bukser :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange tak Sofie! Dejligt du kan lide det :D

      Slet
  4. Hvor er det et pænt outfit Louise og så fin og idylisk en baggrund :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde Ida, det varmer :-)

      Slet
  5. Hvor ser du bare fin ud og glad :) Btw så er dit hår så fint :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' - Det glæder mig du kan lide det, og endda også mit hår :-) hihi

      Slet
  6. Er vild med det! du er virkelig god til at gå med farver :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor fedt at høre! Tusind tak skal du ha' :-)

      Slet
  7. Du ser bare så fin og sommerlig ud, søde :)
    Skønt outfit! <3


    Knus Mette
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak søde, jeg er glad for du kan lide det <3

      Slet
  8. Åhhh Louise! Du har simpelthen det smukkeste smil :)
    Jeg er helt udkørt og færdig efter at have læst de seneste fem dage fra 6 til 24, og jeg kan slet ikke, se hvordan jeg skal kunne bestå eksamen på mandag (Men der var også 75% der dumpede samme eksamen sidste år), men når jeg ser der her billeder og dit smil, bliver jeg bare en smule mere optimistisk! Tak fordi du bragte dagens første smil frem hos mig!

    PS: Du ser fantastisk ud i de røde bukser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Ida for søren! Jeg har læst din besked igen og igen, og hold nu op hvor gør den mig bare glad! Det er da nok den sødeste kommentar jeg har fået! Det glæder mig virkelig at høre, at jeg kunne være med til at give dig et smil på læberne på sådan en stresset øv-dag, du aner ikke hvor meget det varmer! Tusind tak for din søde ord!! :)

      Jeg krydser alle mine fingre for, at du klarer eksamen, selv om du føler det ser ret sort ud lige nu. En masse opmuntrende tanker og god karme i din retning, og så lige et stort knus! Endnu engang tak for din dejlige besked <3

      Slet
  9. Du fortjener hvert et ord!! :)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle dejlige sommer billeder af dig søde! :) Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak smukke, dejligt du kan lide dem :) <3

      Slet
  11. Sikke nogle skønne billeder, og de røde bukser klæder dig virkelig godt! :D<3

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak, du er da også bare så sød altid :D

      Knus <3

      Slet
  12. Virkelig nogle dejlige billeder, Louise. Bliver helt i sommerhumør, hihi!

    Rigtig flot blog.
    Jeg er nu fast læser, vil du se forbi min?

    Knus :o)
    // http://kathrineisabella.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥