Hello, my love ♥

01.06.13

Så er det jo faktisk officielt sommer, ikk? Og man må sige at vejret lever op til den nyankomne sæson, for hold da op hvor har det været lækkert! Jeg håber I rigtigt har fået nydt det og at I har den skønneste weekend!
Til trods for, at det faktisk er sommer nu, vil jeg gerne vise jer min nyindkøbte jakke - Det er dog en meget, meget tynd sommerjakke, og sådan en kan man jo faktisk ikke undvære i dette land ;-)
På det sidste har jeg kigget efter en let, sommerjakke, som gerne måtte være "lidt længere", da jeg ikke ejede noget i den stil - Men det gør jeg så nu! Jeg købte den i forrige uge og jeg bliver kun gladere og gladere for den :-) Jakken i sig selv er meget enkel, helt sort med "læder" ærmer, men for mig er den helt perfekt :-)


I må ha' en rigtig skøn lørdag aften søde piger! Hvad skal  jeres aften bruges på? Jeg tror bare min aften står på ren afslapning, det synes jeg nemlig at jeg trænger lidt til :-) hihi.

28 kommentarer:

  1. Du er bare så mega køn!! Og sikke en lækker jakke! :)
    Min aften er blevet brugt sammen med min far og god mad :-) Super hyggeligt! Nu vil jeg også bare smide mig på sofaen (der kommer en god film på tv2 - lille tip!) :P

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis der er nogen, der er køn er det da godt nok DIG!! :) Tak søde, dejligt du kan lide den :D

      Ihh det lyder også rigtig skønt!
      Hehe, jeg har sjovt nok også lige smidt mig i sofaen og tændt for Tv2 ;) Den er nemlig rigtig god! :D

      Knus <3

      Slet
  2. Hvor er du fin! :D Og ja, en sommerjakke er uundværlig her i DK ;)
    Men jaaah, det er sommer, weee! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja uden tvivl - Om ikke andet så til de køligere sommeraftener ;)
      Jaaa det er såå dejligt :D

      Slet
  3. Ja, det er dejligt med vejret omsider!
    Og uh hvor ser du godt ud, fin jakke :-)

    Tak for kommentaren.

    Kig forbi en anden gang:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det virkelig!
      Ihh mange, mange tak skal du ha' :-)

      - Det var skam så lidt, selv tak :-)

      Slet
  4. Jubii det er sommer! Har glædet mig så meget til bare ben! :)
    Hvor er den bare fed din nye jakke smukke! ;D Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er SÅ skønt :D
      Ihh mange tak smukke, dejligt du kan lide den :D

      Knus <3

      Slet
  5. Gudesmuk som altid! :-) <3 Den jakke er rigtig fin. Jeg mangler virkelig en ny jakke :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Prøv lige at være lidt sødere, ikk? ;-) hihi.
      Tak skønne! <3 Ihh du må ud og lede :D

      Knus til dig!

      Slet
  6. Smukke smukke dig ;)
    du ligner en million som altid <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold kæft du er sød! Tusind, tusind tak Stephanie <3

      Slet
  7. Du har altid en fed tøjstil :D!
    - ja vejret er med os nu om dage :p håber godt nok at det vil varer laaaaang tid endnu dx


    - amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det glæder mig virkelig at du synes det, tusind tak! :D
      Det håber jeg godt nok også - Det SKAL det bare :D

      Slet
  8. Den er så pæn og hvor sidder den godt på dig :)
    Min weekend har stået på eksamens opgave, men nu er den afleveret - så dejligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ida, det glæder mig du synes det! :)
      Åh hvor øv! GODT den er afleveret nu, så du kan tænke på lidt andet!! :)

      Slet
  9. Tak for kommentaren! Og den jakke ser virkeligt godt ud på dig :)
    Har du lyst til at følges?

    Knus Isabelle
    http://isabellemaries.blogspot.co.nz/

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak for din kommentar, hihi.
      Ih tak, det glæder mig du synes det!

      Jeg har faktisk allerede bogmærket din blog, så ja jeg vil rigtig gerne følges faktisk :-)
      Jeg gør det med det samme! :-)

      - Knus Louise

      Slet
  10. You look cool! :)
    Following your blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Aww thanks :-)
      And thanks for following, it means a lot! <3

      Slet
  11. Ej hvor er det bare en flot jakke. Hvor er den fra? :)
    Det ligner en jeg også ville blive rigtig glad for. Haha :D

    Håber du haft en dejlig weekend <3

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke :D Den er såmænd bare fra H&M og kostede 350,-
      Jeg synes helt klart du skal tjekke den ud, den er så lækker,
      har en fantastisk pasform og passer jo til alt :D

      Mange tak, det håber jeg også du har <3

      Slet
  12. Hold op hvor er den smuk! :-)

    Knus <3
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - Det glæder mig du kan lide den <3

      Slet
  13. Jeg vil faktisk også helst ha' jakker der er lidt lange :)
    Den sidder rigtig fint på dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare så rart, og jeg synes de passer til mere :)
      Tusind tak skal du ha' <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥