You always need new shoes ♥

03.06.13

Jeg har taget en beslutning! Okay, det lyder meeeget seriøst og voldsomt, men det er det nu ikke rigtigt - Eller det er vel som man ser det ;-) Men det handler altså om sko! Hihi. Jeg har nemlig besluttet, at jeg skal udvide min horisont, når det kommer til sommersko. Som de fleste af jer ved, har jeg en KÆMPE svaghed for ballerinasko, de tiltrækker mig altid! De er så fine og feminine, de passer til alt, de kan fås i ALLE farver og mønstre, de kan være både rå og søde og så er de ovenikøbet (for det meste) gode at gå i. Men nu må jeg altså prøve lidt andet, ikke? Derfor har jeg været ude og købe et par sko, som vil være gode her til sommermånederne, men som faktisk ikke er ballerinasko :-) De er købt i H&M forleden dag og kostede 199,-. De er ikke noget vildt og voldsomt, men jeg faldt bare pladask for dem da jeg prøvede dem, og jeg glæder mig til at få dem brugt en masse :-)



Hvilke sko er jeres yndlings sommersko? Sneakers, ballerinaer, sandaler, hæle, wedges, eller nogle helt andre? Jeg går og leger lidt med tanken om at anskaffe mig et par sandaler, hvilket er noget HELT nyt, da jeg aldrig har brudt mig om at vise mine tæer, hihi.
I må ha' en rigtig skøn aften piger, hvad skal I lave? <3

Husk at følge bloggen på Facebook lige HER - Det gør mig så glad! :-)

18 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte! ;-)

    Jeg er også helt klart mest til ballerinaer. Men sandaler er nu også rigtig rart ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde, dejligt du kan li' dem :D

      Hihi, godt det ikke bare er mig, der er lidt besat af ballerinaer ;-)

      Slet
  2. Årh de var fine!! :-) Har nogle næsten magen til og er så glad for dem.

    Mine yndlings sommersko er min plateau sandaler fra asos <3

    Knus til dig søde pige

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak smukke, det glæder mig at du kan lide dem :D

      De er også bare SÅ fede, og lige dig! Tror jeg må ha' fingrene i nogle der ligner ;-)

      Knus lige tilbage til dig, søde pige <3

      Slet
  3. Haha, elsker din lille intro tekst "Okay, det lyder meeeget seriøst og voldsomt, men det er det nu ikke rigtigt - Eller det er vel som man ser det ;-) Men det handler altså bare om sko!" ;)
    Regel nummer 1: ordet "bare" og "sko" kan ikke indgå i samme sætning! sko er ikke bare sko - Sko er vidunderlige - Også dem her!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, du gav mig lige et kæmpe smil på læben der, hold op det er godt sagt! ;)
      Jeg får jo helt lyst til at fjerne ordet "bare".. Det tror jeg faktisk jeg vil gøre, haha.
      Du er sgu skøn Ida! Det glæder mig du kan lide dem :D

      "Cinderella is proof that a new pair of shoes can change your life" :D

      Slet
  4. Haha, jeg giver Ida ret! Sko er ikke "bare" sko! Og hold da op, hvor er de lækre smukke! :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, I er altså for skønne!
      Jeg håber det glæder jer, at jeg har fjernet ordet "bare" nu :D

      Tak smukke, dejligt du kan lide dem <3

      Slet
  5. Ej hvor er de fine!!
    Jeg er allermest til ballerinaer, og en masse af dem :d

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, der må jeg nok være enig med dig!
      Jeg kan aldrig få nok ballerinaer :D

      Slet
  6. Uh fine sko! Det kan godt anbefales at købe sandaler, synes det er dejligt at man lufte tæerne, når det er varmt, og man skal have skoene på i længere tid ;)

    http://missmajsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er også det jeg tænker, så kan tæerne også få lidt farve ;-)
      Og så er det gået op for mig, hvor mange fine sandaler man faktisk kan få :-)

      Slet
  7. Svar
    1. Mange tak, jeg er også glad for dem :-)

      Slet
  8. Ballerina sko og klipklappere :-D
    Og hvor er de lækre de sko!

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder både fint og fornuftigt! Jeg ku' også godt bruge klipklappere :D
      Tusind tak skal du ha' :D

      Slet
  9. Hvor er de fine ;-) Hvis du leder efter sandaler, har de nogle super fine i Moss Copenhagen<3

    Mine yndlingssko om sommeren er helt klart sneakers og klipklapper (og bare tæer er jo også altid dejligt) :-)

    Knus Nikoline
    Grey-shadow.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Hvor er de fede! ;D Jeg har altid været til ballerina
    sko, men iår er jeg mest til sandaler! :) Knus <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥