Shine like the sun ♥

04.06.13

Godaften piger :-) Jeg håber I har haft en rigtig god dag og at I har lavet noget spændende?
Jeg har fået klippet det slidte af lokkerne hos min yndlings frisør idag, og det var virkelig tiltrængt! Det er omkring halvandet år siden jeg sidst blev klippet, så mit hår trængte virkelig til en tur. Det er bare sådan en skøn fornemmelse, når man går ud fra salonen, ikk? Og så er de bare så mega søde og servicemindede, der hvor jeg kommer, det er så hyggeligt! De var en smule bagud i tidsplanen, så efter jeg havde fået vasket hår (i en massagestol, mmm) fik jeg en god kur i, som kunne sidde og virke i mit hår indtil jeg blev klippet, iih det var skønt! Har nu lovet mig selv, at der ikke skal gå halvandet år før jeg bliver klippet igen, der skal jo mere hår af, jo mere slidt det når at blive - Dog tror jeg kun det er mig selv der kan se, at jeg faktisk er blevet klippet, hihi. 


Her ser I det outfit jeg er iført idag - og så mit "nye hår", som I slet ikke kan se forskel på :D Jeg var selvfølgelig hoppet i mine nye sko idag! Derudover havde jeg taget min nye bluse i brug - Det var blondedetaljen på ryggen og ærmerne der straks gjorde mig forelsket! Og nå ja, måske det at den var sat ned med 20% - Ja tak! ;-)



Håber I kan lide billederne søde piger, og så må I have en fantastisk aften! Skal I ud og være vilde, nu når det er helligdag imorgen, eller hvad er jeres planer? <3
Nu vil jeg skrue op for musikken og få taget den opvask jeg har udsat i halvanden times tid ;-)

32 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare kanon godt ud! :-) <3 Og ja det er altid rart at blive klippet, man føler man har sådan noget sundt og lækkert hår bagefter. Jeg bude også tage en tur ned og få taget de slidte spidser!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak smukke, det varmer <3
      Ja det er virkelig, ens hår er så sundt og fint bagefter :D
      Jeg har selv udsat det i alt for lang tid - Så kan du SÅ komme afsted ;-) hihi

      Knus <3

      Slet
  2. Dit nye hår er rigtig flot smukke! Og hvor er det
    første billede bare KANON godt af dig! :D Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke, det er så dejligt med nyklippede, friske, sunde spidser :D
      Ihh hvor er du bare sød!! Tusind tak!! :D <3

      Slet
  3. Det er bare nogle rigtig gode billeder af dig - og et super fint outfit :-)

    Kh Rikke / www.madebyrikke.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke, det varmer rigtig meget! :-)

      Slet
  4. Svar
    1. Ihh mange, mange tak!!! :D <3

      Slet
  5. Virkelig lækkert outfit, elsker trøjen! :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, hvor er du sød! Den er jeg altså også glad for :D

      Slet
  6. He he, jeg kender godt det med bare at gå og udsætte opvasken. Det gjorde jeg altid hvor jeg boede før, heldigvis har jeg nu opvaskemaskine, hvilket er så lækkert. Tilbage til outfittet: du ser virkelig godt ud, og jeg er ret vild med dine nye sko :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så dumt at gøre - Det er jo ikke sjovere når der er gået et par timer, haha. Tværtimod!
      Jeg forstår sørme godt du er glad for din opvaskemaskine nu :D

      Tusind tak evigt søde Sofie, det varmer :D

      Slet
  7. Hvorfor er din blog altid så spændende? Er virkelig vild med den, og kigger tit! :-)
    Jeg elsker dit outfit, og er vild med trøjen! :)

    Kigger du ikke lige forbi min? Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej en skøn kommentar at få med på vejen - TAK <3
      Det varmer virkelig at du siger sådan, for sådan tænker jeg jo altid om andres blogge, hihi.
      Det glæder mig du kan lide mit outfit :)

      Selvfølgelig kigger jeg forbi din :)
      Knus til dig

      Slet
  8. Åh jeg frygter virkelig frisøren! Er heller ikke blevet klippet i halvandet år, og er bange for at halvdelen ryger!
    Hvor meget fik du klippet af ca? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det var præcis sådan jeg havde det! Frygtede der ville ryge 10 cm eller sådan noget ;)
      Men hun klippede kun ca. 4 cm. af eller sådan noget, og jeg sagde hun bare skulle tage alt det slidte af, uanset hvor meget det var, hihi. Og det er så lækkert bagefter, når ens spidser er tykke og sunde :D
      Og jo længere tid man venter, jo mere skal der jo bare af. Så afsted til frisøren med dig!! ;)

      Slet
  9. Jeg havde en rigtig dejlig dag i går, som bestod af lidt arbejde
    råhygge med familien også veninde hygge om aftenen <3
    Dejlige billeder, du ser fantastisk ud som altid <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt, det lyder som en skøn dag!
      Tusind tak Stephanie, det varmer virkelig <3

      Slet
  10. Du ser rålækker ud på det første billede søde ;-) Men det er jo ikke noget nyt!

    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  11. Super fine billeder Louise og hvor jeg dog elsker din bluse! ;) fin detalje med blonderne og det at den går længere ned i ryggen - den kan jeg godt forstå at du er faldet for :)

    Simone Nymann
    http://simonenymann.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusind tak! Dejligt du også kan lide blusen :-) <3

      Slet
  12. Hvor ser du bare skøn ud søde Louise. Det er bare en rigtig sød trøje og en super fin halskæde :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
  13. Kan rigtig godt lide dine sko - så fine :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak, det glæder mig!

      Slet
  14. Hej :-)
    Du har en god blog, jeg tænkte på om du ikke ville tjekke min nye blog, vi er to personer om den. Det kunne være lækkert hvis du ville følges med os? :)

    - alloutofdamnsense.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak - Jeg kigger forbi jer!

      Slet
  15. Hvor er du bare smuk! :) Jeg er tosset med din bluse og dit smil ;) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh du er da bare alt for sød - TAK!! <3

      Slet
  16. Åhh, der er intet som nyklippet sundt hår! :)
    Og de sko er vanvittigt lækre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også følelsen! :D
      Ihh tusind tak Ida, dejligt du kan lide dem!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥