The perfect summer dress ♥

17.06.13


Hej piger! Jeg håber I har haft en skøn weekend, og en skøn dag idag, på trods af at det jo er mandag :-) Jeg har nydt weekenden fuldt ud i selskab med et par søde tøser, min skønne kæreste og min dejlige familie! Idag er gået med kedelige, praktiske ting, men jeg har dog også siddet på terrassen og nydt solen her i eftermiddag.
Det er dog ikke det jeg vil kede jer med - Faktisk ville jeg vise jer denne kjole, som jeg købte i sidste måned (for dét er jo interessant, hihi) På det tidspunkt anede jeg ikke, HVOR glad man rent faktisk kunne blive for en sommerkjole, da jeg aldrig rigtigt har gjort mig i de der sommerkjoler, som alle I andre ellers rocker så godt! Men DENNE kjole er bare lige mig - Løs, let, lækker og fyldt med blonder! Faktisk er jeg gået hen og blevet så glad for den, at jeg også har købt den i sort (jaja, jeg ved det godt, men jeg har altså allerede brugt begge to flere gange, så må man godt, ikk? :D)

Disse billeder blev bestemt ikke taget med henblik på at smide dem på bloggen, så jeg beklager mine ellers ret entusiastiske posering på især det ene billede, men jeg ville bare så gerne vise jer kjolen :-) Til kjolen havde jeg denne dag mine beige glimmer ballerinasko på, nogle rosa armbånd, en stor ring med en rosa sommerfugl og et par lange fjerøreringe. Hvad synes I? :-) Hvad er jeres go-to sommer outfit? Jeg har brug for tips! <3


- Ha' en skøn tirsdag søde piger!

20 kommentarer:

  1. Hvor er den lækker den kjole! Og så er jeg vild med at der er ærmer i :) Det har min fulde opbakning at du købte den i sort også!

    Mit favorit sommerlook som redder mig hver gang må være min mørkegrå nederdel fra AW i kombination med en strik!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er du sød! Det glæder mig, at jeg har din opbakning!

      Åhh den nederdel er også lækker, og en strik til er helt perfekt <3

      Slet
  2. Årh den kjole er skøn! :)
    ved ikke hvad mit favorit look er, men en sød nederdel slår aldrig fejl.

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak, dejligt du kan lide den! :)
      Nej du har helt ret, så kan man jo sætte hvad som helst til! :)

      Slet
  3. Kjolen er godt nok smuk til dig ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot. Jeg kan godt forstå du købte den i sort også. Det havde jeg nok også gjort ;)
    Hvor er kjolen egentlig fra? Den ligner en jeg også ville blive utrolig glad for :D

    - Knus fra Isabella <3
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, dejligt du forstår ;)
      Den er skam bare fra H&M, og de har den stadig!
      Hvis du ikke kan finde den, har de en der ligner fuldstændig i Vero Moda har jeg set :)

      Knus til dig <3

      Slet
  5. Hvor ser du bare skøn ud! (Som altid) <3
    Kjolen er rigtig fin og perfekt her om sommeren.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Charmetrold ;)
      Tusind tak smukke <3

      Slet
  6. Sikke en faaab kjole!! :D

    SvarSlet
  7. Lyder virkelig hyggeligt!
    Og fin, fin kjole den er cute.
    Du ser så dejlig og glad ud på første billede :-)

    Kig forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det glæder mig du kan lide den! :-)
      Årh hvor er du bare sød - Det varmer <3

      Du kan tro jeg kigger forbi! :-)

      Slet
  8. Den er så fin din kjole :)
    Jeg er selv på udkig efter nogle fine sommer kjoler og har lige bestilt en hjem fra Zalando :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! :)
      Hvor lækkert, den glæder jeg mig til at se! :)

      Slet
  9. Hvor er den bare flot til dig .-)

    SvarSlet
  10. tak for kommentaren på min blog :)
    Super flot hår du har dig, rigtig flotte krøller!
    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skam så lidt :)
      Ih mange tak, det er sødt af dig at sige!

      Knus til dig!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥