Just some inspiration ♥

19.06.13

Godaften søde piger <3
Jeg håber I har haft en rigtig skøn regnvejrsdag! Jeg har brugt eftermiddagen på at hygge med min skønne veninde, Karina, and we may or may not have done some shopping... Åhh alle de fristelser! Og fristelser er lige præcis hvad dette indlæg skal handle om! Som jeg tidligere har nævnt, prøver jeg at udvide min sko-horisont her til sommer, blandt andet med sandaler og sneakers. Især sneakers ville være perfekte til en våd dag, som idag! Derfor har jeg her fundet lidt lækkerier frem, som forhåbentlig kan inspirere jer :-)

Alle skoene kan købes hos www.miinto.dk / www.miinto.no / www.miinto.se
1. HER - 2. HER - 3. HER 4. HER - 5. HER - 6. HER 
7. HER - 8. HER - 9. HER
Miinto har selvfølgelig mange flere sneakers, dem finder I her
 http://www.miinto.dk/guide-k-sneakers :-)

I må ha' en skøn torsdag piger! Tak fordi I læser med <3

12 kommentarer:

  1. Uh sneakers er altid fede, de kan jo også bruges til at dresse et lidt for fint outfit ned! Jeg er helt vild nr. 7, de blomstrede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis! Og de findes jo virkelig i alle varianter og farver :-)
      Jeg kan også rigtig godt lide de blomstrede, som skiller sig lidt ud fra resten, de er så fine og sommerlige :-)

      Slet
  2. Jeg er klart en sneakers-pige :-)
    Miinto har jo et virkelig fedt udvalg! De der glimmer-sneaks er altså ret seje. Hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, så håber jeg du ku' blive lidt inspireret :D
      Ja de er nemlig, så fint med glimmer på :D

      Slet
  3. Nummer 1 og 8 må meget gerne komme hjem til mig! Især dem med glimmer. De er virkelig fine :D

    - Knus fra Isabella <3
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også jeg ville vælge dem med glimmer, hvis jeg kun skulle vælge et par :D
      Meeen et par hvide Converse holder jo også altid! :D

      Slet
  4. Sikke nogle lækre modeller, er vild med nr 4 !

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem - De er altså også fine, de måtte gerne flytte ind hos mig! :-)

      Slet
  5. Jeg elsker elsker elsker glimmerskoen fra Amust (nr. 8)! Amust er et alletiders mærke og var til lagersalg hos dem i sidste måned hvor de havde glimmerskoene til 500 kr! - de var bare kun i 36, øv øv øv !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, så er vi to!
      Åhh hvor typisk at de ikke var der i din størrelse!! :/ Så bliver man så ærgerlig!

      Slet
  6. Dem med snake print er virkelig lækre ;)
    sådan et par kunne jeg bestemt godt rocke sommeren i !

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥