Why not look a little fancy every day? ♥

21.06.13


Hej :-)
Igår var jeg iført ovenstående outfit. Jeg er blevet lidt besat af disse nederdele, de er så fine og feminine og perfekte til sommeren - Dog er jeg ikke så god til at gå i disse i hverdagen, da jeg er bange for at være for "overdressed", men igår besluttede jeg at gøre det alligevel da vejret var helt fantastisk ;-) Hvad synes I? Er det lidt for meget i hverdagen eller fungerer det fint her om sommeren? Og hvad synes I om denne type nederdele? Vil meget gerne høre jeres mening! :-)

Jeg håber I har en skøn fredag! Hvad er jeres planer for idag? Jeg har absolut ingen planer, så nu må vi se, hvad der sker. Overvejer at smutte ud og kigge på lidt udsalg, men det er jo lidt farligt, ikk? ;-) God weekend <3

24 kommentarer:

  1. Jeg elsker sådanne nederdele, de er så fede! og du ser vildt godt ud!

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg syntes nederdelen er helt vildt flot, og kender godt den der følelse af at være overdressed! men når det er sommer, kan man næsten have alt på, uden at det bliver for overdressed, om vinteren, havde jeg nok ment at den var lidt for overdressed, men jeg syntes den passer perfekt til vejret :D Det er tid til at bringe ud de feminine kjoler og flotte nederdele ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh ja, du har nok ret! Jeg ville helt sikkert heller ikke hoppe i sådan en nederdel en helt almindelig dag om vinteren :D Tusind tak for din mening, det glæder mig du ikke synes det er "for meget" til en sommerdag :) Hvis man ikke skulle kunne lufte den nu, hvornår skulle man så også lige kunne altså :D

      Slet
  3. Nederdelen er vildt flot! Outfittet er bestemt ikke overdressed, men ellers kan man jo altid tone det ned med et par sneakers e.l. ;)

    Tag endelig et kig: http://missmajsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar, det er dejligt du ikke synes det er for overdressed :D

      Slet
  4. Den er rigtig fin den nederdel og syntes bestemt ikke det er for meget i hverdagen - selvfølgelig alt efter hvad man arbejder med, den ville måske ikke være så praktisk i mit fag som pædagog 😊 .. Men flot er den, og jeg skal også have købt en til sommerferie :-) ..

    Jeg har også været ude og lure på udsalg og har fået nogle rigtig fine ting til næsten ingen penge - elsker udsalg :-) God weekend !

    Kh Rikke / www.madebyrikke.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, nej det kan jeg godt se - Så må det blive i fritiden man hopper i sådan en sag :D Men tusind tak! De har en del i H&M for tiden hvis det er.

      Ihh det gør jeg godt nok også, det er så lækkert!
      Mange tak, rigtig god weekend til dig også! :)

      Slet
  5. Skønne billeder! Og nej, jeg synes bestemt ikke at det er for meget til hverdagen. Du sætter tøjet godt sammen :-)
    God weekend til dig!

    xx,
    justanothersecretblogger.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak, det er sødt af dig at sige! :-)

      Slet
  6. iiih. igen (igen) er du SÅ FIN! :)

    xoxo
    simoneshverdagstanker.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det varmer. Tak for dine søde ord igen igen <3

      Slet
  7. Hvor er det bare en skøn nederdel :-) Og det er overhovedet ikke for meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stefanie, dejligt du ikke synes det - det er altid rart at høre andres mening :)

      Slet
  8. Helt igennem sommer smuk! :-) Og nej det er ikke for "overdressed" (Kan det aldrig blive :D) haha, heller for meget end for lidt :P

    Knus til dig smukke pige <3

    SvarSlet
    Svar
    1. "Kan det aldrig blive", haha du er for nice altså! Tusind tak smukke, knus lige tilbage <3

      Slet
  9. Du ser super smuk ud søde. Og jeg synes sagtens du kan have den nederdel på til hverdag. Den er virkelig flot og har en super lækker farve :')

    - Knus fra Isabella <3
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, du er så sød altid! <3
      Jeg har netop købt en lignende nederdel i en anden farve - Jeg har på fornemmelsen at du vil eeeelske den ;)

      Knus til dig! <3

      Slet
  10. Super flot outfit! Det ser rigtig godt ud! :)

    Knus Line
    guldstjernen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, mange tak, det er sødt af dig at sige! :-)

      Slet
  11. Den nederdel er også pæn til dig :) Jeg er lidt på udkig efter en maxi.
    Jeg var på arbejde og slappede bare af om aften - det var godt og tiltrængt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det her er det tætteste jeg kommer på en maxi - Er så lav, at jeg er bange for jeg ville forsvinde i en "rigtig" maxi nederdel eller kjole :-)
      Åhh det kan jeg godt forstå! Håber du kan hygge og slappe af idag :-)

      Slet
  12. Den er så smuk den nederdel, og især på dig :-*

    SvarSlet
  13. Hvor bærer du det altså bare godt Louise! så smuk du er :)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥