Summer is here ♥

22.06.13


Godaften søde piger, som læser med :-)
Så er jeg tilbage med endnu et outfit-indlæg - Jeg håber I kan lide dem? Personligt elsker jeg nemlig, når andre poster nye outfits :-)
Denne dag var jeg hoppet i de mere sarte farver - Jeg elsker farver, specielt om sommeren, og det er alt fra neonfarver til jordfarver og lækre pasteller. Min cardigan er købt for ikke så forfærdelig længe siden, på tilbud til næsten ingen penge, og jeg synes den er så fin! Jeg elsker cardiganer med draperinger foran, synes det er sådan en fin detalje :-)

Hvad får I jeres lørdag til at gå med? Jeg har sovet længe og været et smut i lidt butikker og købe lidt "nødvendigheder" og ellers en tur på kræmmermarked, dejligt afslappende! Og nu vil jeg ha' mig noget lækker aftensmad. I må nyde aftenen <3

Husk at følge med på Facebook - Det gør mig så glad!

32 kommentarer:

  1. Flot outfit, elsker hvide bukser! Og fed stil generelt, følger din blog via bloglovin nu. Kig gerne forbi min blog:-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak <3
      Jeg vil helt klart kigge forbi din blog :-)

      Slet
  2. Elsker at det er så lyst og sommerligt :)

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det glæder mig at du kan lide det! :)

      Slet
  3. Hvor er du fin! Du gør det så godt i de lyse farver i kontrast til dit mørke hår :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, det er sødt af dig at sige! :D

      Slet
  4. Virkelig fint outfit - kan også godt selv lide når folk poster outfits, det er dejligt inspirerende.

    --

    btw. ved ikke om du kan huske mig, men du fulgte min gamle blog. Jeg har oprettet en ny, og håber du vil kigge forbi! :)

    - Christa

    http://by-christa.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du også har det sådan! :)

      Selvfølgelig vil jeg kigge forbi! Gør det med det samme :)

      Slet
  5. Skønt outfit :-) - lyst, dejligt og sommerligt ! Min weekend er proppet med planer, liiiiidt uoverskueligt - men også hyggeligt :-)

    god weekend :-)
    Kh Rikke / www.madebyrikke.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, dejligt du kan lide det! :-)
      Hihi, du kommer ikke til at kede dig i hvert fald!

      Mange tak, og i lige måde! :-)

      Slet
  6. Super sødt outfit!

    knus
    http://mariapicardkai.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Nice outfit elsker de lyse farver :-)

    Kig forbi min blog :-) hvis du får tid og lyst :-)
    www.confessionsofabeautyfreak.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Hosannah, dejligt du kan lide det! :-)

      Slet
  8. Det ser super fint og sommerligt ud :)
    Gid man var typen, der kunne gå i hvid uden at blive beskidt ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-)
      Haha, det er heller ikke altid jeg slipper lige heldigt fra det ;-)

      Slet
  9. Jeg elsker outfitbilleder! Og hvor er det dejligt med nogle lyse nuancer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuuu, så er vi to! :)
      Tusind tak Ida, du er så sød!

      Slet
  10. Jeg er helt vild med jordfarver og kan rigtig godt lide det kombineret med hvidt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak, det glæder mig! Det bliver også så dejligt sommerligt med hvidt, synes jeg :)

      Slet
  11. Du ser skøn ud! :-) Jeg må altså snart få anskaffet mig et par hvide jeans <3

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK <3
      JA! Jeg kan slet ikke undvære mine, bruger dem konstant :) hihi

      Slet
  12. Du ser smuk ud!

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
  13. Sikke et fint outfit :-) Tak for din besked på min blog, du var desværre havnet i mit spamfilter - men din kommentar er udgivet nu.
    /Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih godt du fandt mig i spamfiltret! ;-) Mange tak, dejligt du kan lide det! :-)

      Slet
  14. Ej, hvor er det fint :)
    Og du er jo en super flot pige.

    Smid gerne din mening på mit nyeste indlæg!:)

    -Knus Sidse Josefine
    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak, hvor er det sødt af dig at sige! :)
      Selvfølgelig, jeg kigger forbi :)

      Slet
  15. Hvor er du bare SMUK som altid! :)
    Så er jeg tilbage på den gamle blog søde:

    http://rikkenprikken.blogspot.dk/

    SvarSlet
  16. Sikke nogle fine billeder, hvem tvangsindlægger du til at tage billeder af dig? :) Og tak for besøget på min side, som jeg er ved at få lidt mere gang i igen :)

    Har det på samme måder med draperinger på cardiganner (hedder det cardiganner?) jeg fandt en masse i føtex for et årstid siden og jeg elsker dem bare, de er i alle mulige underlige farver :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥