Play suit ♥

22.07.13


Hej piger :-)
Jeg ville lige vise jer, et af mine nyere køb. Indtil for et par uger siden, havde jeg aldrig i mit liv ejet en buksedragt - og nu ejer jeg hele to! Forelskelsen startede efter jeg havde erhvervet mig den lækre buksedragt ovenfor. Sådan en er jo både så fin og samtidigt vildt behagelig! (dog ikke altid lige praktisk?)
Denne udgave er helt enkel, dog med blonder på hele ryggen, som jeg synes er en rigtig fin detalje :-) Og jeg tror den kunne være god til et par lækre stiletter til finere anledninger. Meeen denne dag havde jeg den på på arbejde, og tilsatte derfor bare et par leopard ballerinasko og lidt guldsmykker :-)
Hvad synes I? Er I også fan af jumpsuits? :D

Jeg håber I nyder sommeren og det fantastiske vejr! Solskin og mere end 25 grader ku' man godt vænne sig til, ikke? :D Hihi. Go' tirsdag til jer piger! <3

14 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare fin ud! Elsker ryg-detaljen, den er så lækker :) <3

    Knus Mette
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Mette. Tusind tak <3

      Slet
  2. Åh jeg er helt vild med den, hvor har du købt den henne? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange tak :D Den er fra Vero Moda :)

      Slet
  3. Jeg er også helt vild med ryg deltaljen! Desværre er det ikke særligt nemt at finde en buskedragt som passer perfekt når man kun er 155 :-(

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det kunne jeg godt forestille mig - Selv er jeg kun 160 nemlig.
      Men er sikker på denne sagtens ville kunne passe dig!

      Slet
  4. Hvor er den bare fed - og super flot til dig :-) Er vild med detaljen på ryggen .. Hvor har du købt den ?

    God tirsdag til dig også ;-) ..

    Kh Rikke / www.madebyrikke.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak søde Rikke, det glæder mig! :-)
      Jeg har købt den i Vero Moda, men har set de også har den i Only :-)

      Tusind tak ;-)

      Slet
  5. waue hvor er den fin :D:D

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Årh, den er lækker! Er helt vild mde ryggen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, det var også klart det jeg faldt for :D

      Slet
  7. Elsker buksedragte men ja det skide upraktisk! Især hvis man er til fest for så skal man jo tisse hele tiden haha.
    Din er desuden helt vildt flot! Er vild med detaljen på ryggen :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja LIGE præcis!! Men de er godt nok lækre bortset fra dét ;-)
      Ih mange tak Monica, dejligt du kan lide den!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥