Floral print for a summer day ♥

31.07.13


Hej piger!
Så lykkedes det mig endelig at få lavet et nyt indlæg til jer :-) Jeg ville nemlig lige vise jer, det outfit jeg hoppede i igår. Jeg er blevet helt vild med sommerkjoler i år, tidligere har jeg ellers aldrig rigtigt være typen, der gik i søde, små kjoler til hverdag - Men hey, hver dag er en fest, ikke sandt? ;-) Og man må jo virkelig udnytte det nu når vejret endelig viser sig fra sin bedste side!
Kjolen købte jeg sidste sommer i H&M, og jeg synes farverne er så fine - og så er jeg vild med den lille udskæring på ryggen. Dog skal det lige siges, at man ikke skal sidde ude i solen i timevis i denne sag (udskæringen giver et meget kikset mønster på ryggen - jeg taler af erfaring!) :-)

Min dag igår stod bare på arbejde og senere træning. Jeg var til en omgang RetroMix med en kollega, og gud hvor var det sjovt! Vi havde gang i de vildeste John Travolta-moves og man kunne virkelig ikke andet end at få et smil på læben, samtidigt med man fik sved på panden, så skønt! For at motivere mig selv endnu mere til det der træning, har jeg købt nyt træningstøj - I må sige hvis det er noget I vil se <3

Træner I tilfældigvis i Fitness World piger? Er der nogle af holdene I kan anbefale? :-)
Rigtig god dag til jer <3

30 kommentarer:

  1. Ved du hvad du er?
    du er en SEXBOMBE ;)

    og ja: kan anbefale LatinMix med Kamilla Visler Pedersen - det bliver SUPER godt når hun kan danse igen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er du SKØN Kalle, din tosse!

      Jeg må helt klart ha' tjekket hende Kamilla ud, når hun er på benene igen.
      Hvad siger du til en omgang LatinMix sammen snart? :D

      Slet
    2. Kalle? wtf.
      Det er hende den anden sgu da ;)

      derfor det var sjovt jeg foreslog latinmix med Kamilla jo ... om omtalte mig selv som "hun"

      ... nu må du lige følge med -_-

      Slet
    3. Haha, jeg gik ud fra det var Kalle - For jeg trode sgu da ikke DU ville skrive sådan OM DIG SELV :D Det er sku da heller ikke nemt når der er to "kusser"!!! :D Hahaha, men sorry kus. Men så se dog og ta' dig sammen med den skide fod altså ;-) så vil jeg hellere end gerne komme og shake med dig til en gang Latin Mix! :D

      Jeg følger med nu......

      Slet
  2. Du er så smuk! Wauw <3 den kjole er så fin til dig :-)

    Knus

    SvarSlet
  3. Ej hvor er det bare en super sød sommerkjole. Du ser jo skøn ud i den <3
    Og jeg vil rigtig gerne se hvad du har købt. Jeg trænger selv til noget nyt, men jeg er så dårlig til at købe træningstøj. Og vi har jo stort set samme smag, så mon ikke jeg kan lide det du har købt :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak søde pige <3
      Haha, ja det må man godt nok sige vi har! Det er lidt utroligt :D
      Jeg kan fortælle så meget, at der er et par pangfarver i blandt i mit træningstøj ;-)

      - Knus til dig!

      Slet
  4. Wauw en lækker kjole! :O og hvor den klær dig!

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Smadder lækker kjole! & hvor ser du bare godt ud! :-)

    Knus Michelle ♥
    // http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Super fine billeder! Og nøj, hvor er jeg vild med den sommerkjole - den er både festlig og meget feminin på samme tid, fedt :-)

    Kan varmt anbefale StepFit :-)

    Forsat god sommer!

    http://writerswonder.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, den kan styles lidt til det hele alt efter tilbehøret :D

      Tak for anbefalingen! Men kan se, at i de centre jeg træner i, er der kun StepFit Medium - Gad vide om jeg kan følge med der, når jeg ikke har prøvet almindelig StepFit, hihi.

      Mange gange i lige måde! :-)

      Slet
  7. Smuk som altid søde Louise <3 Så fin sommerkjole!
    Jeg har skiftet center - men trænede rigtig meget i FW engang. Jeg var kæmpe fan af puls/styrke og stram op! Hårdt men godt ;-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød - TAK <3
      Uh, puls/styrke har jeg aldrig prøvet. Stram op har jeg prøvet få gange - Så hårdt, men GODT som du siger :D Hihi. Tak for anbefalingerne!

      Knus til dig!

      Slet
  8. Ej hvor ser du skøn ud!
    Kjolen er bare rigtig fin, og du har selv den flotteste krop der matcher skide godt til kjolen :-)

    Tak for din kommentar.

    Kig gerne forbi en anden gang også:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud hvor var det bare sødt sagt, tuuusind tusind tak! :-)

      Selvfølgelig kigger jeg forbi igen!

      Slet
  9. Først, tusind tak for de altid søde ord på min blog. Det betyder så utrolig meget <3 For det andet: hvor ser du bare skøn ud i den kjole! Den er så fin og elsker snittet på den :-)

    Jeg træner faktisk i Fitness World og jeg går næsten kun på hold, så har masser jeg kan anbefale :D Hvis du er vild med retromix, så vil du også elske Dancefit. Der er GANG i det, og der er masser af funk/hiphop moves som er rigtig fede :-) Elsker det. Ellers er der Bodyfit, hvor man træner med vægtstang, og det er virkelig en fantastisk træning for hele kroppen :-) <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh det var da så lidt, din blog er så inspirerende, og jeg elsker at følge med!
      Selvom jeg er håbløst bagud for tiden, hihi.

      Jeg er altså også gladest for holdtræning! Elsker den energi der er og sådan :D
      Ihh DanceFit lyder som noget jeg ville elske - Men kan se det ikke er i de to træningscentre, jeg kommer i? Hvilket center træner du i, nu du er fra Rødovre? :-) Tak for dine anbefalinger <3

      Slet
  10. Ih hvor er du bare super fin Louise :)
    Jeg træner desværre ikke andet end min ugentlige løbetur og min cykeltur til og fra arbejdet, så jeg kan desvære ikke være behjælpelig :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ida! :)
      Hihi, det gør ingenting. Dejligt du løber og cykler, det kan jeg ikke ta' mig sammen til :(

      Slet
  11. Den er godt nok sød!! He he, og lidt sjovt! Jeg er også i år blevet lidt vild med kjoler, og det har jeg aldrig været før. Lidt feminin har man vist lov at blive oppe i årene! He.

    KNus <3
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ej hvor sjovt! Men nu forstår jeg slet ikke, hvorfor jeg ikke ALTID har gået med alle de søde sommerkjoler, de er jo så lette, luftige og fine :D Hihi.

      - Knus <3

      Slet
  12. Rigtig fin kjole! :-)

    Nanna Freving // www.nannafreving.com

    SvarSlet
  13. Hvor ser du bare fin ud ;)

    SvarSlet
  14. Hold da op, hvor er det bare en sød kjole(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, dejligt du kan lide den! :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥