Cheetah print is always a good idea ♥

01.07.13


Godaften piger :-)
Jeg håber I har haft en skøn dag, på trods af det er mandag - Men måske nogle af jer, er så heldige at ha' ferie? :-) Jeg har brugt min dag i selskab med en sød veninde, så det har været skønt. Vi var ude og spise lidt frokost og senere ude at kigge i nogle butikker (og måske blev der også købt lidt, hehe)

Nå. Men ovenstående billeder viser mit outfit fra forleden dag, dog er billederne ikke særlig gode. Vejret var efterårsagtigt og det regnede, så billederne blev taget indenfor i meget dårlig belysning - Hvilket resulterede i, at  billederne fik en meget sjov gullig farve, og jeg har derfor lavet dem sort-hvid. Mit outfit var sort i sort, kun med lidt gulddetaljer og et par ballerinasko med leopardprint. Hvad synes I? :-) Blusen er forholdsvis ny, og jeg er simpelthen blevet så glad for den! Jeg kan godt lide den går lidt op i halsen, og så synes jeg blondedetaljen foran er så fin :-)

Nu vil jeg hoppe i seng, så jeg kan være frisk til arbejdet imorgen. Godnat <3

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Årh tak, hvor er du sød <3

      Slet
  2. Blusen er virkelig flot. Hvor er den fra? Og som sædvanlig er jeg helt vild med dit outfit!
    Du ser jo super skøn ud som altid, og så er jeg virkelig misundelig på dit flotte hår :')<3

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er såmænd bare fra H&M søde, hihi.
      Årh du er bare så skide sød altid! Tusind tak for dine søde ord!! <3
      Jeg er misundelig på dit lækre, fyldige hår! :D

      Stort knus til dig!

      Slet
  3. Du ser skøn ud! Er vild med blusen hvor er den fra?

    Xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak <3 Den er fra H&M og fås også i hvid :-)

      Slet
  4. du er simpelthen så smuk louise! rigtig fint oufit <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du selv være! Tak <3

      Slet
  5. Hej med dig :-)
    Jeg har lige startet en ny blog op og jeg håber du måske lige vil kigge på den engang og så om det er noget for dig.
    Jeg blogger om mine fantastiske fund på ebay, alt hvad der er in og som er utrolig billigt :-)

    - www.ebayfund.ooz.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne da være jeg ville kigge forbi, hvis du i det mindste LOD SOM OM at min blog også havde interesseret dig bare en lille bitte smule - og at det ikke kun handlede om at reklamere for din egen blog :-)

      Slet
  6. Årh en lækker top, smukke! :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥