Summer makes me happy ♥

03.07.13


Sådan så jeg ud igår, hvor vejret ikke rigtigt kunne beslutte sig for, om det skulle være godt eller skidt :-) Jeg var hoppet i mine nye bukser, som jeg købte i mandags, da en veninde og jeg var ude at spise frokost og senere ude i lidt butikker. Disse bukser er så lækre at ha' på - Stoffet er så tyndt, og det føles som om, man har joggingbukser på, dog kan man tillade sig at gå på arbejde iført dem her ;-) Jeg har ledt og ledt efter nogle sorte bukser i denne stil, og pludselig hang de der foran min næse i H&M -> Love at first sight!
Det sorte outfit "krydrede" jeg med lidt leoprint i form af en cardigan og et par ballerinaer, og så lidt guldsmykker. Desværre glemte jeg at få taget et billede af de øreringe jeg havde på, som jeg også lige har købt, som ellers er så fine. Men dem må I se på et andet tidspunkt :-)
Får I udsalgsshoppet piger? Og hvor har I gjort de bedste kup? Jeg kan simpelthen ikke finde noget, jeg kommer kun hjem med alt det der IKKE er nedsat!!! Hihi.


I må ha' en skøn onsdag aften! Hvad skal den bruges på? <3

18 kommentarer:

  1. Jeg har været ude og shoppe med min mor! og hvor ser du fin ud! :D

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor lækkert! :D Og mange tak :D

      Slet
  2. Fin som altid! Jeg har bare gjort mig det BEDSTE kup - fik endelig fingrene i den 2nd day sweatshirt, som jeg har gået og sukket over i 100 år! Den var sat ned fra 700 til 349 - KUP ;-)
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK SØDE <3
      Årh, det var da virkelig også et kup! Jeg elsker sådan noget!! :D

      Slet
  3. Rigtig fin blog og gode indlæg :-)

    -Kunne du ha lyst til at tjekke min blog ud?
    http://elizabethtabrizichristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak :-)
      Ja selvfølgelig vil jeg det!

      Slet
  4. De ser også vildt lækre ud de bukser! :)
    Og så er jeg helt vild med at det er så gennemført med to gange leo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde Ida!
      Jeg var virkelig i tvivl om det var FOR matchende med 2 x leo :D

      Slet
  5. lækkert tøj, og en fed blog du har dig..
 <3

    Jeg har selv lige lavet en blog, kig forbi og se:)
    

http://jannielucia.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak <3
      Jeg kigger forbi dig!

      Slet
  6. Vildt flot outfit - elsker cardiganen <3
    Kender det godt når man udsalgsshopper, og så alligevel kun kommer hjem med det der ikke er på udsalg, haha. Men i Monki har de faktisk nogle ret fede udsalgsting, fandt selv den dejligste t-shirt, i en basic blå, til kun 30 kr., helt klart et kig værd ;-)

    - Knus Nikoline
    grey-shadow.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak <3
      Haha, ja lige præcis!
      Men fedt du fandt en så lækker basis ting til så få penge! Jeg må ud og kigge videre :D

      Slet
  7. Flot blog!
    Kig gerne forbi, knus
    http://ellenhojlund.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-)
      Jeg kigger helt klart forbi! :D

      Slet
  8. Super fint outfit :D
    - Maria

    SvarSlet
  9. Smukke! Leopard er jeg vild med, så i like very much :D <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to - Leopard holder! :D
      Tuusind tak selv smukke <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥