It's a red lip kinda day ♥

06.07.13



Godmorgen I søde piger, som læser med <3
Fornylig var jeg en tur i Rødovre Centret med min skønne veninde, Karina. Og af en eller anden grund tiltrak ELF standeren mig helt vildt - Jeg måtte bare ha' nogle af deres lækkerier med hjem! Dog har jeg kun prøvet ganske få af deres produkter tidligere, nogle var klart hypen værd, men nogle skuffede desværre også. Dog må jeg sige, at jeg er blevet helt forelsket i deres Lip Stains. Derfor gik jeg også tilbage få dage efter og købte et par mere til samlingen (hov!) De er så pigmenterede og farven holder virkelig, virkelig godt - og så koster de kun 39,95! Kan man andet end at elske dem?? På disse billeder ser i farven Red Carpet, men måske der også kommer indlæg med de to andre farver, jeg fik med hjem, hvis I kunne tænke jer det? :-)
Har I prøvet nogle af ELF's produkter? Er der nogle I kan anbefale? :D

Intet indlæg om røde læber uden den obligatoriske trutmund! (og peacetegn åbenbart..)
GOD WEEKEND <3

44 kommentarer:

  1. Hvor er du altså bare en steg i sort og med de røde læber!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak, hvor er du dog bare sød!! <3

      Slet
  2. Hvor er du bare flot! Hold da helt op!

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot og klæder dig helt vildt godt!

    eslublog.blogspot.se

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, det glæder mig! Man er jo selv tit i tvivl når man prøver noget helt nyt <3

      Slet
  4. Den er så flot til dig og klæder dig fantastisk med dit mørke hår <3 elsker selv ELF (som du nok tit kan fornemme på min blog) og kan især også anbefale deres bronzere <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange, mange tak søde <3
      Jeg har også købt flere og flere ting derfra på det sidste :D

      Slet
  5. Det er en vildt fed farve!!!

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare flot. Jeg elsker sådan en helt rød læbestift :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også, jeg har bare aldrig turde selv at bruge det - Før nu :D

      Slet
  7. Jeg elsker røde læber, de gør altid et eller andet specielt ved et outfit!

    knus
    http://mariapicardkai.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig utroligt så meget det gør! :-)

      Slet
  8. Super lækkert look til dig!

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
  9. Den lyder vildt god og hold kæft røde læber klæder dig sindssygt godt smukke! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Juhuuu, mange tak sødeste Stine <3 Det må jeg gøre noget mere så :-) hihi

      Slet
  10. Den ser super godt ud på dig! ;-)
    Din blog er forresten virkelig skøn! Kig endelig forbi min! :-)
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Ihh det glæder mig! Jeg kigger klart forbi :)

      Slet
  11. Hold op hvor de røde læber klæder dig, wow! :-)

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  12. virkelig pæn farve!:-)

    - skal vi følges?

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Sindsyg flot farve til dig ;)

    SvarSlet
  14. Sikke en lækker farve. Den klæder dig super godt! <3
    Jeg har selv en del produkter fra elf bl.a. en masse neglelakker, som jeg er meget glade for :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak smukke! <3
      Fedt! Jeg har faktisk aldrig prøvet deres neglelakker, men det må jeg da snart gøre :D

      Slet
  15. Sikke en fin farve du har fået dig! :D Elsker sådan nogle pang farver.

    www.vinternat.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Jeg er også blevet vild med dem :D

      Slet
  16. Vil meget gerne se de andre! :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De skal nok komme på bloggen så. Tak for interessen <3

      Slet
  17. Hvor er den intet mindre end smuk i farven og pang på den helt rigtige måde :-)

    SvarSlet
  18. Sådan smukke. Det er rigtig smukt til dig med røde læber :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Louise, vil bare høre, om du har set den blog anbefaling jeg har lavet - til dig? Kom så igang med at blogge igen - søde tøs :)

      Slet
    2. Åh nej, den har jeg ikke set - Før nu! Hold kæft du er da bare for skøn!! Tusind tusind tak!
      Og når du siger jeg skal igang med at blogge igen, SÅ gør jeg det selvfølgelig! Har netop udgivet et nyt indlæg ;-)

      Endnu gang tusind tak for dine søde ord, du aner ikke hvor meget de varmer!!! <3

      Slet
  19. lækre læber! og kjole ikke mindst :)
    Min kusine og jeg har lige startet en blog op sammen, og det ville betyde meget hvis du ville kigge forbi og evt. følge med? :)
    www.minuit.dk

    Knus Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak! :-)
      Selvfølgelig vil jeg kigge forbi!

      Slet
  20. Hvor er du bare fin(:

    Jeg har prøvet en af deres øjenskygger, som jeg var vild med.
    Men deres lipgloss var jeg ikke så begejstret for.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi :-)

      Jeg tror også det er meget hit/miss med deres produkter - Nogle er fantastiske og andre.. not so much, hihi.

      Slet
  21. Klæder dig så utroligt godt, søde Louise! :)

    Knus Mette <3
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  22. Jeg slutter mig til de mange andre kommentarer og siger, hold op hvor er du bare flot og super stilet! :-) <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥