Rock those wedges ♥

01.08.13


Sådan så jeg ud tidligere idag. Kjolen er en lidt ældre sag, som jeg fandt i skabet da jeg imorges stod i meget slem tøjkrise, og ikke rigtigt syntes, der var noget der duede. Uanset hvor meget tøj man har, tror jeg altså aldrig man kan undgå en tøjkrise - Og det er typisk mig at netop sådan en krise sker en helt almindelig torsdag morgen, selv om dagen sådan set bare står på arbejde og ikke så meget andet. Men man skal jo føle sig godt tilpas i det man hopper i, ikk? ;-) Også selv om det betyder man må løbe ud af døren og stresse hele vejen til jobbet.
Tasken købte jeg i sidste uge, og jeg er så glad for den! Skoene er også nye og jeg elsker dem - de elsker dog ikke mine fødder. Hvorfor skal nye sko altid gnave, når man bare gerne vil ha' dem på hele tiden??

Lige nu ligger jeg i min seng, og har lige set The Carrie Diaries - Ser I også det? Jeg er efterhånden blevet ret hooked på den serie! Ligger i mine lyserøde leopard slappe-bukser og en stor sweatshirt og daser, og skal nu ha' tjekket alle jeres lækre blogs! Jeg håber I har gang i en skøn torsdag - Hvad har I brugt dagen på? <3



Husk I kan følge min blogs Facebookside lige HER og finde mig på Instagram under navnet AllThingsGlitters :-)

23 kommentarer:

  1. WAAUUW hvor er du smuk søde og er VILD med kjolen! :D
    Længe siden man har hørt fra dig inde på min blog hehe ;)
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh TAK søde selv!!! :D Det glæder mig du kan lide det <3
      Pjat med dig, jeg har da kommenteret på dit nyeste indlæg - NÅ ;) Hihi.

      - Knus <3

      Slet
  2. Smukke, smukke dig :-) Er så vild med kjolen

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, selv smukke smukke! Hihi <3

      Slet
  3. Du ser super godt ud. Jeg er vild med kjole, tasken, skoene.. Ja, det hele :D<3

    Jeg har bare brugt min dag på arbejde, og så fik jeg taget mig sammen til at komme en tur over og træne, så nu sidder jeg bare her i sofaen og er totalt smadret :P

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare så mega sød altid jo! TAK :D <3

      Haha, ej hvor godt! Jeg kender det godt, man er jo heeeelt færdig bagefter!! Men man har det godt med sig selv samtidigt :D Sejt gået søde!

      Har forresten kommenteret dine to sidste indlæg, men mine kommentarer kommer ikke frem.. Måske det er fordi jeg bruger en anden computer? Tænkte bare de måske var røget i noget spamfilter halløj.. Bare så du vidste det <3

      Slet
  4. Elsker dine sko! :D Hvor er de købt?
    Og ja kender alt for godt det med, at skoene gnaver og det er jo mega øv når de er så fine.
    Har samme problem med samtlige af mine sko og så er det lige meget om de har hæl eller det er ganske almindelige converse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er faktisk bare købt i Bilka, er sikker på de stadig har dem :D
      Ja det er nemlig, så irriterende! Man vil jo bare gerne ha' dem på!
      Kender det alt for godt, også med ballerinasko fx, øv :) hihi

      Slet
  5. Hold da op du ser godt ud :)
    Dit oufit er rigtig flot!
    og btw, tak for kommentaren på min blog :)
    Knus .

    www.josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, det er sødt af dig at sige!

      Det var skam så lidt, og selv tak ;-)

      Slet
  6. Fine, smukke pige - Hvor ser du skøn ud! :)

    Knus Mette <3
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange, mange tak Mette, det er sødt af dig <3

      Slet
  7. Ha ha, jeg kender godt problemet med de nye sko. Selv mine espadrilles fra Chanel får jeg vabler af, og de er så bløde som smør :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh det er bare irriterende! Man vil jo bare gerne ha' dem på hele tiden :D

      Slet
  8. Skoene er rigtig fine! og ja, det er altså træls med tøjkriser - de er ikke nemme at undgå :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-)
      Nej desværre, de kan nok bare ikke undgås, med mindre man er helt ligeglad hvordan man ser ud :D

      Slet
  9. Er helt vild med kjolen og skoene er bare vildte smukke!
    Rigtig god blog du har dig! har du lyst til at følges??
    amaliejj.blogspot.dk :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange tak skal du ha' Amalie, det glæder mig :-)

      Jeg kigger forbi dig!

      Slet
  10. Hvor ser du bare godt ud :-) Og hold da op nogle flotte stænger!!
    /Camilla

    SvarSlet
  11. Ih Louise hvor er du bare fin :)
    Og selvom kjolen er gammel, så er du smækker lækker i den :)

    SvarSlet
  12. Den kjole klæder dig virkelig godt søde! Og så fungerer den super godt sammen med den lyse nuance på sko og taske :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥