No, you can't have too many bags ♥

02.08.13


Hej piger :-)
Jeg håber I nyder fredagen og det fantastiske vejr fuldt ud - Også lidt for mig! For min dag er gået med en masse praktiske ting indendørs, desværre. Har blandt andet fået ryddet op i mit tøj. Jeg har dog ikke rigtigt fået sorteret noget fra (hov), meeen der er kommet lidt mere orden i sagerne, så det hele er lidt mere uoverskueligt - Lige indtil næste tøjkrise, that is!


Nå, men jeg ville lige hurtigt tjekke ind, for at vise jer mine to nye tasker. Jeg købte begge to i sidste uge da min veninde, Line, og jeg tog en tur i Field's :-) Jeg har det sidste stykke tid drømt om en beige taske, men har simpelthen ikke kunne finde "den rigtige". Stod i Aldo og kiggede på lidt forskellige tasker jeg længe havde overvejet, men jeg var så meget i tvivl - og så er det jo man skal lade være, ikk? Så lige som jeg skulle til at droppe det, sagde ekspedienten "Hvis du kan lide den type taske, kan du måske også lide denne her?" Og hun havde ret! Hun viste mig tasken på øverste billede, og det var kærlighed ved første blik ;-) Den er så lækker og perfekt opdelt med en masse forskellige større og mindre rum, og så kan der bare være uendeligt meget i! Og hvor sød er hængelåsen ikke lige? ;-)
Den lille sorte taske fra H&M fangede mig med det samme, og denne har jeg tænkt mig skal være til lidt finere brug. Størrelsen er perfekt til en bytur eller lignende, og så er den så enkel at den jo vil gå til det meste. Den er ret stiv i det, men har to knapper, en i hver ende, som kan knappes op, som gør den lidt bredere og mere rummelig :-)

Tænk man kan ævle så meget om et par tasker - Men hey, I forstår mig da, ikke?? ;-)
Jeg håber I får en helt fantastisk weekend søde piger. Hvad skal dagene bruges på? Kom gerne med gode ideer til mig, da jeg føler mig lidt rastløs lige nu ;-) hihi.

23 kommentarer:

  1. Sikke flotte tasker!

    Huge hugs www.gittemary.com
    www.youtube.com/Gittemary
    www.facebook.com/ThePictureOfMary

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine ;)
    især den sorte !

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med den sorte :-) Rigtig godt køb - og hvem er ikke vilde med tasker??
    /Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt ærligt, hvem er ikke det? :D

      Slet
  4. Hvor er de lækre :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem! :-)

      Slet
  5. Den første taske er også LIGE mig. Den er super smuk <3
    Knus

    www.stylebystefanie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, den er også LIGE mig, er så glad for den! :-)

      Knus <3

      Slet
  6. Åh nej. Den første taske er virkelig kærlighed ved første blik; hvor er den smuk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, hvor er du sød. Præcis sådan jeg havde det, den MÅTTE med hjem!

      Slet
  7. Jeg synes altid jeg mangler den helt rette taske! måske har jeg bare for mange fejlkøb?? disse to tror jeg dog ikke bliver fejlkøb, da de er meget alsidige. Kan lige se den cremefarvede i lyse pastil-looks og den sorte er jo så fin og klassisk, at den kan sættes til nærmest alt. Uhh, jeg har lyst til at shoppe amok i tasker lige nu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh du må ud og lure lidt kan jeg høre. Man har jo BRUG FOR nogle lækre tasker :D
      Synes også det er længe siden jeg har købt en taske, det er jo med at finde den rette - Men disse to måtte bare med hjem! :-) Også fordi de netop er så alsidige som du siger :-)

      Slet
  8. Jeg elsker også bare tasker! Kan aldrig få nok... men det kan jeg heller ikke af så mange andre ting, haha :D

    Kig gerne forbi :)
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det kender jeg (desværre) aaaalt for godt! :D

      Slet
  9. Hvor er de flotte! :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Gud hvor er de bare pæne begge to! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke, fedt du kan lide dem <3

      Slet
  11. Super skønne tasker begge to! Bliver helt misundelig! ;)

    Btw er det en super lækker blog du har dig, tænkte om du måske kunne tænke dig at 'følges'? Jeg følger i hvert fald dig, men du kan jo tage et kig forbi min blog, måske smide en kommentar og se om den er noget for dig :) ♥ knus Karoline http://hvidekanter.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, jeg er også rigtig glad for dem :-)

      Det glæder mig rigtig meget, tusind tak skal du have!
      Selvfølgelig vil jeg også kigge forbi din blog! Knus til dig <3

      Slet
  12. Love that black one. Perfect for every outfit and occasion.


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥