Wearing all Gina Tricot ♥

04.08.13


Godaften fashionista'er ;-)
Jeg håber I har haft den skønneste weekend og at I nyder jeres søndag i fulde drag! Lige nu sidder jeg ude i haven i aftensolen og gud hvor er det lækkert. Lige om lidt serverer "de gamle" lækker kalvemørbrad med alt hvad der hører til - Jeg klager bestemt ikke! Men syntes lige jeg ville skynde mig at lave et lille indlæg til jer. Jeg kom nemlig til at købe noget i torsdags, som jeg har glædet mig til at vise jer! (det er så farligt at arbejde i et storcenter, der er alt for mange fristelser!!) Jeg købte nemlig nederdelen, som I kan se på ovenstående billeder, som jeg var iført igår. Den er fra Gina Tricot og kostede kun 99,- kr, og ihh hvor er den dog lækker og behagelig! Den findes også i bordeaux, sort og mørkeblå. Jeg var helt vild efter at få den bordeaux med hjem også, men den var desværre udsolgt i min størrelse - Derfor skyndte jeg mig ind og bestille den i webshoppen, så den er nu på vej i min retning, og jeg glæder mig helt til at modtage den :-)

Jeg beklager, at billederne ikke ligefrem er de bedste (synes det er så akavet at tage billeder af mig selv ind i et spejl!), men det skulle desværre gå lidt hurtigt, da vi skulle ha' noget familie på besøg, som faktisk var ankommet da jeg stod og tog disse fine selvportrætter ;-) Igår stod den nemlig på ren familiehygge i det gode vejr, mega lækker mad og en maaasse usunde lækkerier, mmm :-)

Idag har jeg bare nydt det gode vejr og hygget med min søster, så dejligt afslappende på en solrig søndag! Hvad har I lavet her i weekenden? :-)

Nå, maden er på bordet, jeg smutter igen piger. I må nyde aftenen! Tak fordi I læser med!! <3

28 kommentarer:

  1. Din ring er fed! ;) Og dit outfit er lækkert!
    Og så er jeg VILD med dit lilla cover! :D
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak smukke - Alt er også bare fra Gina Tricot, så det er jo lige dig ;-)
      Hihi, tak. Dejligt du kan lide det! :D

      Knus <3

      Slet
  2. Tak fordi du vil følges, det betyder rigtig meget! jeg følger tilbage <3 god sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor dejligt, mange tak <3 Rigtig god sommer til dig også :-)

      Slet
  3. Super flot outfit er vild med din nederdel !!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! :D Jeg blev også forelsket i den med det samme jeg så den på din blog!

      Slet
  4. Hvor er den ryg bare pæn Louise :)
    Og mums din middagsmad igår lyder så SÅ lækker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida! :)
      Åhh det var det godt nok også, alt var bare helt perfekt! :)

      Slet
  5. Uff, det er en lækker nederdel! :D

    SvarSlet
  6. Super flot outfit. Er ikke så meget til nederdele, synes de hurtigt bliver "over the top" uden man gør noget, men den der er ret neutral og casual. Og lækker bluse. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, dejligt du kan lide det! :)
      Ja lige præcis, den her kan sagtens styles både casual og mere fint, synes jeg :)

      Slet
  7. Wow, den nederdel er virkelig flot. Den er jeg simpelthen bare nød til at eje, for den ser jo super godt ud på dig. Og 99 kr er jo billigt. Den ligner altså en der har kostet en del mere, synes jeg :D

    Smukke, smukke Louise <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Afsted med dig smukke, for jeg har forhørt mig lidt rundt omkring, og de bliver REVET væk disse nederdele - Hvilket jeg udmærket godt forstår! Nu er jeg kommet til at købe den i sort også!!! haha.
      Jeg blev også overrasket da jeg så prismærket, og der kun stod 99, så fedt! hihi.

      Sødeste, sødeste dig! <3

      Slet
  8. Gud hvor er du bare smuk altså! :-) Den nederdel er virkelig også lækker!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er søøøøøøød!!! <3

      Slet
  9. Sindsygt fint og lækkert outfit! :)

    Kig gerne forbi - bycarolines.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak Caroline, det glæder mig du kan li' det :)

      Slet
  10. Så fint! Er helt vild med ryggen på toppen :)

    SvarSlet
  11. Jeg skulle lige til at høre, om det ikke var nederdelen fra GT! Den er så lækker, og skal vist også selv ha' bestilt en (læs: mange!) hjem!

    Knus
    www.rikkesunds.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa den er virkelig lækker! Jeg har også købt den i sort nu (hov) haha.

      Knus til dig!

      Slet
  12. Så skøn en nederdel og trøjen er jo lige dig, tøset med sød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde! Og ja, du har helt ret, den er LIGE mig :) hihi

      Slet
  13. Ej hvor hyggeligt!
    Og hvor ser du bare godt ud, du er simpelthen så køn :-)
    Tak for din kommentar.

    Kig gerne forbi igen:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du bare sød! Tusind tak for dine ord, de varmer! :-)

      Selvfølgelig kigger jeg forbi igen :-)

      Slet
  14. Rigtig sødt outfit!

    knus
    mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Hvor har du dog et dejligt smil :)

    Rart at se en blogger der smiler i sine outfit posts ;)

    /Frida
    http://fridaspeach.wordpress.com/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥