Just a little tip for you ♥

06.08.13


Hej piger :-)
Jeg har et helt fantastisk tip til jer!
Jeg ved, at mange af jer har iPhones. Derfor er jeg også sikker på, at I kender til det med, at stå med jeres elskede iPhone i hånden, for at finde ud af, at den næsten er løbet helt tør for strøm. Men det problem har jeg nu fundet en løsning på!

GadgetCity.dk har nemlig været så fantastisk søde, at lade mig teste deres cover med skjult batteri – og jeg er helt forelsket! Battericoveret fungerer som et hvilket som helst andet cover, du putter det simpelthen bare på telefonen. Nederst er der en knap, du lige skubber over på ”ON” og vupti, så er der igen strøm på din iPhone, og du kan alligevel få opdateret Facebook, tjekket Instagram eller få ringet efter den taxa ;-)

Coveret kan skilles ad, så det er lige til at tage af og på. Med til coveret følger selvfølgelig også et kabel, så du kan oplade det. Når du skal oplade din telefon, kan du bare lade coveret blive på – Sørg for at coverets knap er flyttet hen på ”ON”, og så oplader du både batteriet i din telefon og batteriet i coveret samtidigt. Det bliver simpelthen ikke lettere :-)
Samtidigt skal det lige siges, at coveret findes i flere farver, blandt andet i pink, som er SÅ fint :-)

GadgetCity.dk har et bredt udvalg af produkter, så der er helt sikkert noget til enhver smag. Udover iPhone gadgets har de også tilbehør til blandt andet kameraer, Samsung produkter og iPads. GadgetCity.dk har fri fragt på alt, plus man får sine varer efter  kun  1-2 dage, og så har man 30 dages fuld returret, så skynd jer forbi deres hjemmeside! Tjek også deres tilbehør til iPad 3 :-)

I kan også like GadgetCity's Facebookside lige HER og følge med i nye produkter og lignende!

Jeg håber I kunne bruge tippet piger. I må ha’ en skøn solskinsdag! <3

10 kommentarer:

  1. hehe tak for tippet! Det var da smart! ;)

    mvh Simone
    simonenymann.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du ku' bruge det! :-)

      Slet
  2. Hej håber du har lyst til at deltage i min giveaway

    - http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/08/giveaway-2.html

    SvarSlet
  3. Det er altså bare så smart det der. Mit batteri er snart ved at være helt dødt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh det lyder ikke godt! Men det er nemlig rigtigt smart, og billigere end en ny telefon!! :-)

      Slet
  4. Smart!! :)
    Det må jeg gå ind og tjekke ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa Beckes! iPhone holder bare ;-) <3

      Slet
  5. Det ser super smart ud - Det må jeg lige tjekke ud. Synes det er så møgtræls at min iPhone løber så hurtig tør for strøm :(
    Hvis du har lyst til at følges på instagram vil jeg meget gerne? Jeg hedder frkmiaa <3

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥