Loooooving my lace shorts ♥

07.08.13


Hej tøser :-)
Jeg håber I har en skøn aften, hvad end I laver! Jeg sidder lige nu i min seng og slapper af, efter en skøn dag med min søde veninde, Karina, som (endelig!) kom hjem igår, efter en måned i USA. Vi gik en tur hen til Assistens Kirkegård på Nørrebro, og satte os på et tæppe med vand, juice, lidt snacks, et par Woman blade og et sladderblad - Ren hygge og afslapning i det fantastiske vejr! Timerne fløj afsted, og vi fik ikke engang åbnet vores medbragte blade, fordi snakken bare kørte derud af, efter en måned hver for sig. Hold kæft det var skønt! :-) Jeg håber I har haft en ligeså skøn dag, og at I har fået nydt det gode vejr også??
På ovenstående billeder kan I se mit outfit fra igår, hvor dagen bare stod på lidt praktiske ting. Derfor også det behagelige, løse tøj ;-) De sorte blondshorts købte jeg fornylig, og jeg er simpelthen så glad for dem! De er SÅ behagelige at ha' på, og lagene af blonder er bare så fine, hvis I spørger mig :-) Jeg kunne så godt tænke mig, at jeg havde et lignende par i hvide ;-) Faktisk fandt jeg dem på et stort kræmmermarked i Ballerup, til kun 150 kr., så det synes jeg jo var et fund og de måtte straks med hjem :-)

Husker I forresten at følge med på bloggens Facebookside? I finder den lige HER.
Jeg kan også findes på Instagram under navnet AllThingsGlitters, hvis I har lyst til at kigge med. Jeg ligger lidt forskelligt op, som ikke kommer på bloggen :-) Og jeg følger gerne tilbage <3

Rigtig god aften til jer piger!

32 kommentarer:

  1. Dit outfit er så fedt!

    Kig gerne forbi min blog, og smid gerne en kommentar med ris eller ros, for jeg ville blive så glad!

    Knus Emma..

    Emmahertzum.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak skal du ha' Emma! :-)

      Selvfølgelig kigger jeg forbi!

      Slet
  2. Super lækre shorts ;)
    Håber lidt på at finde noget lignende i off white !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa de er så skønne! Endelig er det også lykkedes mig at finde dem i off white,
      så jeg forstår dig godt! <3

      Slet
  3. Sikke et flot outfit! Jeg er VILD med dine shorts! Er der et link til dem? Forresten, så er jeg også vild med din frisure. Virkelig flot hår! :-)
    Dette er ellers mig fra "just another secret blog", hvis du kan huske det? Jeg har lavet en ny blog nu og "afsløret" jeg mig selv. Tænkte på, om du stadig ville følges? Jeg følger i hvertfald dig nu, du har en så inspirerende blog :-)

    xx,
    byheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre - Jeg købte dem på et stort udendørs kræmmermarked i Ballerup fornylig.
      Ihh tak for dine søde ord, de varmer <3

      Selvfølgelig vil jeg følge dig - Dejligt du har "afsløret" dig selv, så hyggeligt!
      Jeg kigger forbi dig :-)

      Slet
  4. Det lyder som en rigtig hyggelig og dejlig dag du har haft med din veninde :)
    Og dine short er bare så fine - jeg er fan og misundelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Ida, tusind tak! :)

      Slet
  5. Lyder som en dejlig dag i solskinnet :D

    - Anne

    SvarSlet
  6. Elsker dine shorts og dit hår! Årh <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak smukke, du er sød <3

      Slet
  7. Super fin blog du har! Kan du tænke dig og følges? :)

    Knus Maya
    butlerplease.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :)
      Jeg kigger forbi din blog :)

      Slet
  8. Lækre shorts! jeg elsker bare blonder :)

    simone nymann
    simonenymann.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to! Jeg elsker alt med blonder!! :)

      Slet
  9. Elsker shortsene! :-)

    http://mmonicamichela.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Jeg elsker dit outfit her - og de shorts der.. De er SÅ flotte!!!! :D
    Du er altså bare altid så skide smuk <3

    - Knus til dig!
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh taaak søde pige!!! :D
      Og du er altid selv så skide smuk! <3

      Slet
  11. Hold da helt op nogle fede shorts!

    SvarSlet
  12. Sikke et super lækkert outfit, søde. Jeg elsker din blonde nederdel :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide det, mange tak :D

      Slet
  13. Svar
    1. ARE YOU LOOKING IN A MIRROR?? <3

      Slet
    2. YOU'RE SUCH A SWEETHEART!

      Slet
  14. Hvor har du købt dine shorts henne, og hvad koster de?

    Super fint indlæg.

    sofierimer.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :-)
      Jeg købte dem på et stort udendørs kræmmermarked i Ballerup,
      så hold øje med lignende store markeder måske? Jeg gav 150 for dem :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥