Copenhagen, you are beautiful ♥

10.08.13





Godaften piger :-)
Fordi jeg har brugt de sidste dage med en af de skønneste piger, har der været lidt stille på bloggen. Tiden er gået med at være ude i det lækre vejr og rende op og ned gennem Strøget, at spise lækker mad, at ha' uendelige tøsesnakke til langt ud på natten og så lige en bytur og ren hygge dagen derpå, mmm :-)
Ovenstående billeder er fra igår, taget i løbet af - og efter - en Strøgtur i den dejlige aftensol. Som I kan se, var jeg endnu engang hoppet i min nye, grå nederdel fra Gina Tricot, som jeg simpelthen er så glad for.
Jeg har også taget nogle outfitbilleder af min venindes outfit de sidste par dage, så de kommer også på bloggen løbende, så det kan I godt se frem til :-)

Jeg håber I har en rigtig skøn lørdag - Hvad skal jeres aften gå med? :-) Jeg er lige hoppet i hyggebukserne, og ligger nu bare i sengen og tjekker blogs mens det styrter ned udenfor. Ren afslapning! :-)
<3 til jer!

2 kommentarer:

  1. Lyder til at du har haft det skøn! Dit outfit er superlækkert! Er vild med din nederdel!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har jeg også :D
      Tusind tak skal du have, dejligt du kan lide det! :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥