A pop of red ♥

11.08.13


Godeftermiddag :-)
Jeg ville lige hurtigt kigge forbi bloggen for at vise jer mit outfit fra forleden dag, hvor min veninde, Karina, og jeg var på Assistens Kirkegård på Nørrebro, hvor vi nøøøød det lækre vejr fuldt ud!
Som I kan se, havde jeg rød blazer på, hvid bluse med marineblå striber og blonder og en marineblå nederdel - Meget maritimt inspireret, men det look fungerer også bare perfekt om sommeren, hvis I spørger mig :-) Dog måtte jeg hen over middag smide min ellers elskede blazer, da det danske sommervejr viste sig fra sin bedste side, mmm.. Er jeg den eneste, der ikke kan overskue at efteråret er lige om hjørnet?

Imorgen kommer der billeder af Karinas outfit fra samme dag på bloggen, så det skal I glæde jer til. Jeg tænkte det var en god idé, at variere det hele lidt, ved evt. også at vise andres outfits fremover - Hvis de vil ha' det selvfølgelig ;-) Så vi starter ud med Karinas imorgen. Og jeg kan godt afsløre, at vi matchede lige lovligt meget den dag disse billeder blev taget!

Nyd søndagen piger <3

27 kommentarer:

  1. Det er en vildt lækker kombination! Og den røde look bryder det hele og er en fin kontrast :)

    Jeg glæder mig til at se din veninde outfit - Det lyder som en god ide med den slags indlæg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange tak søde Ida, det glæder mig, at du kan lide det! :)

      Jaa, nu må vi se, hvor mange der er med på det og hvor ofte de er det :)

      Slet
  2. Virkelig lækker blog du har, er helt vild med de sko du har på på billedet! kig endelig forbi min blog - jeg har en give away igang :)
    -Daniela Rolander
    www.danielarolander.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Daniela, det varmer :)
      Jeg kigger forbi dig!

      Slet
  3. Super fint outfit smukke ;)
    elsker du har lavet en farvekombination med forskellige kontraster.
    Det ser super godt ud <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt at høre, mange tak Stephanie!
      Det glæder mig du kan lide det <3

      Slet
  4. Virkelig fint outfit. Du er jo altid bare så smuk <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er jo altid bare sååå sød! <3

      Slet
  5. Hvor ser du godt ud, og hvor er det bare et lækkert outfit! <3
    Og det er virkelig forfærdeligt at det snart er efterår. Jeg magter det ikke.. Øv! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde pige! <3
      Åhh så er vi to, jeg vil bare ha' mere sommer!! :)

      Slet
  6. Hvor er du smuk! :)

    Knus Mia
    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du bare sød - Tusind tak! :)

      Slet
  7. Hvor er det et flot outfit(:
    Og hvor er du pæn(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Enig, kontraster passer rigtig godt sammen.
    Rigtig sailor :-)

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jaa man må sige jeg var lidt inspireret af sailor looket ;)
      Men mange tak! :)

      Slet
  9. Virkelig fint outfit, er total vild med den røde blazer!
    - du har bare sådan en fin og personlig stil :-)

    Knus Nikoline
    grey-shadow.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Åh, hvor jeg dog bare er vild med dette outfit! Særligt den røde blazer :-)
    Knus!

    xx,
    byheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tak Heidi <3

      Slet
  11. Tjek min blog ud
    http://martine-salling.blogspot.dk

    SvarSlet
  12. Super dejligt outfit søde!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥