Playing dress up ♥

16.08.13

Hej søde piger :-)
Jeg beklager stilheden på bloggen de sidste dage, men gud hvor har jeg haft travlt - Der er simpelthen sket så meget, men det skal I nok høre mere om, på et andet tidspunkt!


Dette indlæg skal nemlig handle om noget helt andet - Nemlig www.Gag.dk, som er en onlineshop med al slags udklædning, heriblandt parykker, hatte, masker, skæg og kostumer.
Jeg står selv og skal holde et par fester i forskellige anledninger inden for de næste par måneder, og jeg går og leger lidt med tanken om, at gøre det til temafester. Temafester er jo noget af det aller sjoveste, og netop temafester er Gag's speciale! De har kostumer og accessories til ethvert tema, og så er priserne virkeligt overkommelige! 

www.Gag.dk har foreksempel alt til et 80'er tema, som jo kunne være så morsomt til en fest! Derudover kan man foreksempel vælge et Hawaii-tema, tyroler-tema, jule-tema eller et indianer-tema.

Udover kostumer og accessories, kan man på hjemmesiden også finde en masse pynt og dekoration til sin temafest. De sælger blandt andet duge, bordløbere, balloner, al slags borddekoration samt konfetti, lys og servietter.
Så hvis I står og har en temafest i tankerne, eller planlægger at gå "all in" til nytår er www.Gag.dk helt klart et besøg værd! Klik her for at komme til deres kostumer!

Hvad synes I om temafester piger? Og hvilket tema kunne være det sjoveste? :-)
God weekend til jer <3

12 kommentarer:

  1. Åh elsker temafester! Personligt synes jeg hollywoodfest kunne være sjovt :)
    kh MAria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg godt nok også ku' være sjovt :D

      Slet
  2. De eneste gange jeg faktisk er klædt ud, er til karneval i Aalborg - har både været snehvide og tinsoldat og meeeget mere.

    Men temafester er desværre ikke noget mine venner syntes er sjovt :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt! :D

      Ihh, det kender jeg godt! Der er mange, der ikke er friske på det, så kedeligt!

      Slet
  3. Der findes bare ikke noget bedre end en god temafest :D

    // www.fashionbysterup.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ku' ikke være mere enig! :D

      Slet
  4. Elsker udklædnings fester :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig, det er jo SÅ sjovt! :D

      Slet
  5. Jeg har også været til nogle ret sjove temafester efterhånden. Hollywoodfest, 80'er fest, 90'erfest a la beverly hills, countryfest og cowboy/indianer.. Jeg synes at det er vanvittigt fedt at give slip og klæde sig tosset, og så er det bare bonus at se alle sine venner / kollegaer der også er klædt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor lyder det bare fedt! :D
      Det elsker jeg også, det bliver da ikke sjovere!

      Slet
  6. Jeg elsker at klæde mig ud, når den står på fest. Så temafester er lige mig!
    Jeg skal faktisk til "tyroler-fest" her i september, så jeg skal selvfølgelig klædes ud som tyroler-pige - og jeg har endda kostumet i lyserød!! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh hvor fedt smukke! Bare det var mig :D
      Glæder mig til at se dit tyroleroutfit :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥