She's rocking it ♥

20.08.13




Hej piger :-)
Ihh hvor er det irriterende, at jeg på det sidste ikke har kunne blogge så meget, som jeg jo ellers gerne vil! Men jeg har meget pludseligt fået en skøn lejlighed, og er derfor lige nu igang med at flytte - Hvilket jo i sig selv er ret kaotisk. Jeg fik tilbudt lejligheden den ene dag og allerede dagen efter fik jeg nøglen. Jeg håber dog på at være på plads hurtigst muligt, og så har jeg også lige fået bestilt internet idag, så det burde være muligt at blogge meget snart ;-)

Nå! Men jeg lovede jer jo forleden, at I skulle ha' min venindes outfit at se! Jeg fik hende jo lokket til, at stille op til et par outfitbilleder fornylig, en dag vi lå på et tæppe med snacks og tøseblade i det lækre sommervejr på Nørrebro. Vi var denne dag begge to (helt tilfældigt, I promise!!) hoppet i ret maritimt inspirerede outfits - Den stil holder jo altid om sommeren, ikke? ;-) Så her har I så et par sommerlige billeder af Karina, og hendes lækre brune stænger og så fine sommeroutfit :-)

Jeg håber I kunne lide denne type indlæg piger, jeg tænkte det var en meget god variation på bloggen, at se lidt andres outfits også, hvis de da ellers vil stille op til det ;-)
Hvis der er lidt stille på bloggen de næste par dage, så ved I nu hvorfor, men jeg vender tilbage hurtigst muligt med nye indlæg! I må ha' det skønt <3

8 kommentarer:

  1. Lækkert med inspiration smukke! :-) og dejligt du er tilbage.

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Tillykke med lejligheden Smukke!! :) Glæder mig til du er tilbage mere regelmæssigt! :)

    Og din veninde ser vildt godt ud! Jeg er jo som bekendt vild med striber :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak søde!! Det bliver skønt at komme på plads snart, og så få tid til alt muligt andet også - inkl. bloggen! :)

      Hihi, og striber er vilde med dig! Du rock'er dem altid!

      Slet
  3. Lækkert med en ny lejlighed. Tillykke med det! :)<3
    Og jeg synes det er en super ide at vise andres outfit. Det har jeg også selv overvejet! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak smukke <3

      Det glæder mig! Så er det bare lige om de også vil vises frem på bloggen :D

      Slet
  4. Hvor ser du bare godt ud smukke ;)
    lækre styles og farver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :D - Men det er nu ikke mig, men min veninde :D hihi

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥