You just gotta laugh about it ♥

23.08.13

Godaften søde piger :-)

Idag får I et lidt anderledes indlæg fra mig af.. Da jeg har haft forfærdelig travlt med den nye lejlighed de sidste mange dage, har tiden og overskuddet til at tage en masse fine billeder til bloggen desværre ikke lige været der. Så idag får I et par lidt ældre outfitbilleder - dog i en helt anderledes udgave end I har set før! I får nemlig nogle af de der kiksede billeder, som jeg normalt sorterer fra ;-)
Man bliver jo nødt til at ku' grine lidt af sig selv, ikk? Og man kan jo ikke se godt ud på ALLE billeder, vel? Hehe. Jeg håber i hvert fald der gemmer sig lignende billeder mellem alle jeres smukke outfit billeder - og hvis ikke, så bare lad vær med at fortælle mig det ;-)


Jeg håber I vil grine lidt MED mig og ikke AF mig ;-)
GOD WEEKEND <3








Husk at følge bloggen på FACEBOOK og Bloglovin'<3

Follow on Bloglovin

27 kommentarer:

  1. Haha hvor godt! Du ser jo skøn ud selvom, det er fraklip :-) <3

    Knus

    SvarSlet
  2. Så meget mere personlighed på de billeder. Det er skønt at se! (:
    Og det bedste er, at du ikke engang ser kikset ud på dem

    Knuz fra kuss

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh du er da godt nok sød! Tak kus <3
      Men lidt kikset ser jeg altså ud :D

      Slet
  3. Fedt at du har så meget selvironi at du ligger dine fraklip op :-) Er ikke set før!
    Og selv om det er fraklip er det nu stadig skønne billeder..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :-)
      Hvor er du sød, det glæder mig du synes det!

      Slet
  4. Haha, den slags har jeg også flere liggende af ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det glæder mig at høre!! ;)

      Slet
  5. Hvor er du bare fin på nr. 2 billede :-). Også rigtig god weekend til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det må være bortset fra fjæset? ;) Tusind tak <3

      Slet
  6. Skønne billeder, hvor er du bare flot! :-)

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Sikke en fin blog!

    Tjek gerne min ud og deltag gerne i min giveaway!
    http://faymaryhuish.bloggersdelight.dk/2013/08/giveaway/

    / Faymary, Villa Villekulla xx

    SvarSlet
  8. Åh, hvor er du fin! Det er fedt at se "bagsiden af medaljen", hvor det er sjovt og personligt - flere af disse slags billede. Det værste er, at du ser ikke engang dum ud... Typisk ;-)

    Knus Malene
    malenemjl.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød Malene, tusind tak! Dejligt du kunne lide indlægget :-)

      Knus til dig!

      Slet
  9. Hvis man tager 100 billeder er der altid ét der bliver godt ;)

    Har mange flere af denne slags billeder end de billeder man vælger at lægge ud :D Så det er bestemt ikke kun dig! :) Og dejligt at se at jeg ikke er den eneste der lukker øjnene, får hår i hovedet eller står og snakker ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja lige præcis, man må jo bare blive ved og håbe på det bedste :P

      Årh det er jeg glad for! Jeg plejer at slette dem med det samme, fordi jeg ikke kan holde det ud, haha. Men disse var smuttet i farten, og så syntes jeg, at jeg ville dele dem :D
      Dejligt at høre jeg heller ikke er den eneste! TAK :D

      Slet
  10. Haha, geniale billeder! Jeg har også altid en masse billeder, som ser helt vildt fjollet ud, men man skal jo tage en masse bare for at få ét godt billide. Sådan er det ihvertfald for mig ;)<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, årh det glæder mig at høre - For sådan er det i hvert fald også for mig! ;)

      Knus <3

      Slet
  11. Hihi jeg elsker fraklips billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig, tak søde! :D

      Slet
  12. He he, jeg har også mange af disse typer billeder, men jeg sletter dem altid. Måske jeg skulle gemme nogle stykker til fraklips-indlæg :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det plejer jeg også, men disse var smuttet, så tænkte "hvorfor ikke dele dem...",
      men vidste ikke rigtigt om jeg ville fortryde, haha :D

      Slet
  13. haha elsker det sidste billede så cool

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥