Girly look ♥

27.08.2013





Godaften <3
Så har jeg endelig tid til bloggen igen! Der er jo gået et par dagen siden mit sidste indlæg, men jeg har skam taget billeder til jer af lidt forskelligt de sidste dage, jeg har simpelthen bare ikke haft tid til at poste dem endnu, men det kommer :-) Her får I først lige mit outfit fra igår, billederne er taget lige inden solen gik ned, hvilket kameraet altså fangede lidt for godt :-)

Jeg var igår hoppet i en bordeaux nederdel og en hvid bluse med store blonder - Meget feminint og enkelt, og meget mig! :-) Min dag igår stod bare på mere flytning - Indtil det gik op for mig, at min elskede lille bil ikke helt ville som jeg - Hun nægtede simpelthen at starte! Heldigvis har jeg nogle fantastiske personer i mit liv, og en af dem kom mig straks til undsætning, og nu kører Tulle (Ja, det hedder min bil altså, hehe) som en drøm igen og flytteriet kan fortsætte! Hvis det altså ikke var fordi, at jeg har været helt bombet idag efter arbejde, og derfor har givet mig selv en flytte-fridag ;-) Så nu står den på bloglæsning, serier og das, mmm..


I må ha' en rigtig skøn aften piger! Jeg håber stadig I er derude på trods af lidt stilhed her på bloggen? Og nå ja, et lille tip - Der kommer Sex & The City 2 på Kanal 5, hihi. Så er tøsehyggen sikret!

18 kommentarer:

  1. Så fint et outfit, smukke! Det passer lige til dig, som du selv nævner.

    Sex & The City 2, uh - det vil jeg tage til overvejning. De er så gode de film, og serier, for den sags skyld :-)

    Hav en rigtig hyggelig aften <3

    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh mange tak søde!

      Ja, ikk? De er så gode og hyggelige! :D

      Mange tak, det må du i hvert fald også have. Dejligt du er tilbage på bloggen <3

      Slet
  2. Hvor ser du godt ud smukke. Nederdelen er så fin <3

    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor ser du skøn ud! Lige dig - Jeg er vild med det <3

    Knus Mette
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød - TAK <3

      Slet
  4. Sikke et lækkert outfit. Jeg er vild med både nederdel og bluse. De passer super godt sammen!
    Jeg håber det går godt med det flytning der! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak sødeste du, dejligt du kan lide det <3
      Det er sødt af dig at sige, det går virkelig fremad, og det bliver så godt!!! :D

      Slet
  5. Du eraltså virkelig yndig, altid. Og jeg er ellevild med den bordeaux nederdel - den står så fint til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis der er nogen, der altid er yndig så er det DIG!

      Tusind tak <3

      Slet
  6. Hvor ser du bare skøn ud Louise :)
    Og hvor er det et sødt navn til din bil :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak Ida!
      Hihi, det er en lille tøsebil, så selvfølgelig sku' hun ha' et tøsenavn :D

      Slet
  7. Hvor ser du bare fantastisk godt ud smuksak ;)
    elsker nederdelen og sammensat med din top - helt perfekt !

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, mange mange tak søde Stephanie!
      Hvor er det dejligt du kan lide det! :)

      Slet
  8. Hvor er du bare sød på de billeder og cute outfit! :) Knus <3

    SvarSlet
  9. Virkelig lækker nederdel! Er det en ny sag, eller muligt stadig at få fingre i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak <3 Den er faktisk fra i foråret, men jeg så igår at de stadig har den i H&M - Måske de har fået den igen :-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥