When in doubt, wear lace ♥

30.08.13



Godaften piger :-)
Jeg ville lige hurtigt tjekke ind på bloggen, og vise jer et par shorts, som jeg købte for et par uger siden - Nemlig disse hvide blondeshorts. Nogle af jer kan måske huske, at jeg tidligere har vist et lignende par i sorte. Jeg faldt pladask for de sorte da jeg så dem, men har faktisk siden sidste sommer ønsket mig et par i hvide, og endelig fandt jeg nogle, der sad som jeg ønskede :-) De er så skønne og fine, og ikke ubehageligt korte (som de fleste lignende shorts ellers er, hvis I spørger mig), og så er den brede kant foroven meget flatterende, og gør at de sidder super godt :-)
Desværre har vejret ikke været helt så godt, efter jeg købte disse, som det ellers har været i løbet af sommeren, så jeg har slet ikke fået luftet mine nye herligheder så meget, som jeg ellers godt kunne tænke mig! Håber der kommer et par lune, solrige dage snart, selv om kalenderen jo officielt siger efterår på søndag - Men man kan jo også altid sætte dem sammen med en fin strik, ikk? :-)


Hvad siger I piger, er I klar til efteråret? Jeg selv har ikke lyst til at give slip på sommeren endnu - Føler mig ikke helt klar til støvler, kæmpe strik, overtøj og store tørklæder, selv om det også er lidt hyggeligt :-)


God weekend til jer <3

37 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fine! En skam at de ikke har været ude og blive luftet lidt... Jeg kigger selv efter sådan et par, men synes bare at de har siddet elendigt på mig :(

    Jeg er overraskende nok klar til efteråret. Mest af alt fordi jeg står i butik, og ikke har mulighed for at nyde solen, så det er rart med hyggetøj og regnvejr. Det bedste ved efteråret er tøjet - dét glæder jeg mig til!

    God weekend, søde <3

    Knus, M
    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har desværre været meget begrænset.
      Jeg havde samme problem, indtil jeg fandt disse. Håber du også finder nogle :)

      Nå ja, det kan jeg godt se. Efterårstøjet ér nu også hyggeligt! Faktisk elsker jeg store tørklæder og alt det, jeg gider bare ikke gå ude i regn og blæst og fryyyse og blive drivvåd! :) hihi.

      Mange tak, i lige måde smukke <3

      Slet
  2. De er SÅ fine. Jeg vil også så gerne have sådan et par, men jeg har desværre ikke fundet nogle endnu, som har siddet ordentligt. Øv, men nu er sommeren jo nok også forbi, så det går vel nok... hmm!

    God weekend <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg også haft det - Ærgerligt jeg først har fundet dem nu, hihi.
      Men er simpelthen så glad for dem :) Håber du kan finde nogle nu, så er de sikkert også billigere :D

      Mange tak søde, også god weekend til dig <3

      Slet
  3. Åh de er fine disse shorts!
    Selvom man har set dem så mange gange før, forbliver de bare skønne :-)

    Kig gerne forbi:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg godt nok også :) Dejligt du kan lide dem :)

      Slet
  4. De er så fine!!!!
    Jeg vil så gerne have nogle ligende - og kigger langt efter de piger der har dem på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også sukket efter dem sååå lang tid, så forstår dig godt! :)

      Slet
  5. De er virkelig overdrevet søde og fine! Årh <3

    Knus

    SvarSlet
  6. De er virkelig flotte! Jeg må finde mig nogle lignende :-D

    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvor er de søde :)
    Vil sygt gerne se et billede hvor de indgår i et sæt engang :)

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' :)
      Håber jeg snart kan få dem luftet, og så skal jeg nok tage billeder :)

      Slet
  8. Hvor er dine shorts fra? Virkelig fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Jamen jeg har faktisk købt dem på et af de der kæmpe udendørs kræmmermarkeder,
      som er rundt omkring i løbet af sommeren. Jeg fandt disse i Ishøj :-)

      Slet
  9. Fin blog! Men kunne du fremover skrive hvilket mærker dit tøj er?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja selvfølgelig! <3
      Dog kender jeg ikke mærket på disse, da jeg købte dem på et
      stort kræmmermarked i Ishøj for et par uger siden :-)

      Slet
    2. Øv bøv :) Det lyder godt! Tak :)

      Slet
  10. Jeg er ved at være klar, men det er kun fordi jeg har fundet en jakke der kræver at temperaturen daler lidt :P Kender du ikke det? At finde noget man bare ikke kan vente med at få på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kender jeg SÅ godt! Og det er jo faktisk ret fedt, at være så glad for noget tøj man har købt :D
      Men jeg har slet ikke fået købt mig noget efterårstøj, så jeg er ikke helt klar endnu ;)

      Slet
  11. Hvor er de lækre! Jeg håber, at du får mulighed for at iføre dig dem og kan vise dem frem i et outfit :) Omend det lader til at efteråret er kommet..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak Ida :)
      Ja du har ret, det er virkelig vådt, koldt og blæsende, øv!

      Slet
  12. Hvor er de fine!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. hvor er de pæne!

    - skal vi følges?

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :)

      Ja, det kan vi sagtens. Har lige tjekket din blog ud :)

      Slet
  14. Hvor er de super søde!

    Huge hugs http://www.gittemary.com/
    https://www.facebook.com/ThePictureOfMary
    http://www.youtube.com/Gittemary

    SvarSlet
  15. De er så fine og smukke søde :-) God søndag.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak søde Camilla, dejligt du kan lide dem!

      Mange tak, rigtig god søndag til dig også :-)

      Slet
  16. Elsker elsker elsker dem!
    kan bare ikke finde et par til mig selv :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg også haft det SÅ længe, men endelig fandt jeg disse!
      Du må lede videre <3

      Slet
  17. Efterår er meget hyggeligt, men vinteren er jeg ikke klar til! Det ville være rarest, hvis vinteren bare kunne springes over :D

    SvarSlet
    Svar
    1. HØRT! :) Jeg tror det er derfor efteråret gør mig lidt trist - Så ved man vinteren er lige om hjørnet ;)

      Slet
  18. De shorts er så fine! Jeg kan se, at du har købt dem på et kræmmermarked, har du set dem nogen steder på internettet?

    http://fashionguidance.bloggersdelight.dk/
    http://byjosefinejacobsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre. Men jeg har hørt fra mange andre, at de har købt nogle, der ligner fuldstændig på eBay :-)
      Så det kunne være du kunne finde dem der, har desværre ikke et direkte link <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥