Keep calm & wear cheetah print ♥

01.09.2013





Godaften <3
Jeg ville lige vise jer et af mine nyere køb, nemlig disse "baggy" bukser med leopardprint, som jeg fandt på tilbud i Sisters Point fornylig. Jeg var faktisk meget i tvivl, da jeg købte dem, om jeg ville få dem brugt. Men jeg overbeviste mig selv om, at hvis ikke, kunne de altid bruges som hyggebukser - For jeg er helt vild med printet! ;-) Men jeg er faktisk blevet rigtig glad for dem, og jeg er vild med stilen. Dog har jeg lidt svært ved, hvilke overdele man sætter sammen med bukser som disse - Hvad ville I style dem med? :-) Denne dag tilføjede jeg bare en løs pailletstrik fra H&M, så outfittet var helt igennem behageligt at ha' på.

Jeg håber I har en rigtig skøn søndag? (hvor blev weekenden lige af??) Lige nu sidder jeg bare foran fjernsynet iført rosa hyggebukser og stor strik, og ser Zulu Comedy Galla, ren afslapning :-) Har I også holdt totalt dase-søndag idag?

Husk at følge bloggens facebook side lige HER - Det gør mig så glad <3
I må ha' en skøn aften piger!

42 kommentarer:

  1. De er så fede!! Vi har dem ikke i vores butik mere men de blev hurtigt solgt:) de klæder dig rigtig godt

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også virkelig blevet glad for dem :D
      Forstår godt de var hurtigt væk! Heldigt jeg fandt dem på tilbud :-)
      Mange tak <3

      Slet
  2. De er SÅ lækkre og klæder dig virkelig godt!
    Synes faktisk du har stylet dem lækkert og afslappet. Hvis jeg skulle style dem på en anden måde ville jeg nok göre det med en stram overdel og en rå læderjakke eller en fin blazer :)
    Og ja, dejlig afslappende söndag, inden studiet begynder igen imorgen!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, dejligt du synes det!
      Det ku' også se så godt ud faktisk, med stram bluse og blazer eller rå jakke - Og evt. høje sko. Mange tak for inspirationen <3
      Åhh, ja! Håber du får en god dag tilbage på studiet :-)

      Slet
  3. De bukser er virkelig nice! Ja elsker sådan nogle og ja, du klær dem vildt godt :D og det fungerer rigtig godt med den trøje. Jeg plejer at style mine bukser med nogle tæt siddende toppe eller lignende.
    Jeg siger det samme, hvor blev weekenden af?? Men jeg har ikke lavet en skid i dag, ren afslapning :)

    Etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tusind tak for dine søde ord! Dejligt du synes outfittet fungerer :D
      Men ja, tætsiddende toppe ville være godt til :D

      Slet
  4. Hvor er de bare lækre de bukser Louise!

    Hvis de var mine, tror jeg, jeg ville style dem med en t-shirt/en top og en blazer, for at skabe en kontrast :) Men selvfølgelig kan de også bruges med en sort strik eller tee! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida!
      Og tak for stylingtips! Jeg tror også det ville se super godt ud med en blazer til faktisk! :)

      Slet
  5. De er godt nok fine, de haremsbukser - må lige på jagt og se om de er at finde!

    - Anne

    SvarSlet
  6. Du kender jo min svaghed for leopard print så jeg kan jo kun sige,
    at de bukser er bare SÅ fine! Og hele outfit'et er sat rigtig godt
    sammen og strikken er også rigtig fin! Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Leopardprint holder! ;) Hihi.
      Tusind tak søde, dejligt du kan lide det <3

      Slet
  7. Hvor ser du skøn ud - leo bukserne er bare så fine :-)

    SvarSlet
  8. Ej, hvor er de cool. De sidder jo helt perfekt :D

    SvarSlet
  9. Smukke smukke pige, de bukser er for lækre :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, søde søde pige! <3

      Slet
  10. Hvor ser du godt ud søde! bukserne er så fine <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  11. Super fint outfit! Synes at strikken passer flot til! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, det glæder mig! :-)

      Slet
  12. Ih, mega fede bukser :)!

    /knus
    www.upsidedown-yiyang.blogspot.dk

    SvarSlet
  13. Du ser rigtig godt ud smukke ;)
    kunne da også godt lige hoppe i de bukser der,
    de er godt nok lækre!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak skal du ha' :D
      Jeg er også glad for dem, og de er SÅ behagelige! :D

      Slet
  14. De er super lækre, de bukser :-) ! De klæder dig også så godt <3
    Knus

    SvarSlet
  15. Wow, hvor er de bare mega fede, smukke. De er lige mig! :D
    Og jeg synes det ser super godt ud med den sorte strik. Jeg ville også vælge noget sort som overdel til de bukser :) <3

    Og weekender forsvinder altså bare for hurtigt. Jeg brugte min søndag i Fårup Sommerland, så det var bare super hyggeligt! :D

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fedt, dejligt du kan lide dem :D
      Tusind tak skal du ha' smukke <3

      Slet
  16. Hvor er de bare fede LOuise :) Jeg kan godt lide den måde du har stylet dem på :) Jeg ville også vælge noget sort :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida, det glæder mig at du kan lide det :D

      Slet
  17. Hej! du følger mig og Julies blog og vi har sat en spørgerunde op nu hvor du kan spørge om alt!

    kys // mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Super lækre bukser, omgggg

    Kunne du evt. have lyst til at deltage i min giveaway? To er nemlig så heldige, at vinde én mac øjenskygge. Tjek det ud <3
    http://gladesol.blogspot.dk

    Knus

    SvarSlet
  19. Du ser godt ud som altid! Jeg ville style den lidt ligesom dig - med noget sort oversize ;-)
    Kig endelig forbi smukke - jeg er begyndt at blogge igen <3

    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke, dejligt du synes det <3
      Så skønt du blogger igen!

      Slet
  20. Jeg har også de bukser, bare i en mørkere farve. ER så glad for dem, dog er de blevet lidt blege efter 6 vaske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må desværre give dig ret - De taber hurtigt lidt farve, så ærgerligt! For de er virkelig lækre ellers! :)

      Slet
  21. Lækkert outfit, elsker selv haremsbukser :-)
    Tak for din kommentar.

    Kig gerne forbi en anden gang:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! De er også så behagelige, og samtidigt lækre :)

      Slet
  22. Smukke bukser - de er da for fine :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥