You just gotta have fun ♥

15.09.2013



Godaften piger <3

Så er der endelig nyt indlæg fra min side af - Jeg forstår virkelig ikke, at det efterhånden er så mange dage siden, jeg sidst har udgivet et indlæg her på bloggen! Jeg savner at få lavet indlæg til jer og læse jeres skønne kommentarer, og så savner jeg at få tjekket jeres blogs, men gud hvor har jeg bare haft travlt. Jeg skal lige ind i en ny rytme, så der bliver tid til det hele i hverdagen, også bloggen :-) Og så håber jeg I stadig er derude på den anden side af skærmen <3

NÅ! Som I ved er jeg fornylig flyttet - og NU er min lejlighed endelig begyndt at ligne et rigtigt hjem, som samtidigt også er funktionelt (rimelig vigtigt, og så lækkert!) Derfor overvejer jeg at holde en housewarming i nærmeste fremtid for mine skønne venner. Og faktisk går jeg og leger lidt med tanken om, at lave min housewarming til en temafest af en eller anden art, da temafester jo er noget af det sjoveste!

Jeg synes dog aldrig man lige ved, hvor man skal finde kostumer og tilbehør til kostumer, når man endelig står og skal bruge det! Men fornylig fik jeg så øjnene op for www.Buttericks.dk, som er en hjemmeside som sælger alt i kostumer og tilbehør både til børn og voksne! :-) De har SÅ mange forskellige ting, og jeg er sikker på, at alle ville kunne finde hvad de søger her.

På hjemmesiden kan du finde alt, hvad du skal bruge, hvis du f.eks. står og skal være stewardesse eller sygeplejerske - Eller hvis du mangler et skræmmende outfit til de upcoming Halloween fester! Det er jo noget af det sjoveste, hvis et helt selskab virkelig har gjort noget ud af det, og har nogle super fede kostumer på :-)

Udover kostumerne kan man, blandt mange andre ting, også finde parykker, makeup, hårfarve og forskellige hatte på hjemmesiden. Og for lige at sætte prikken over i'et, og gøre festen HELT perfekt, kan man på www.buttericks.dk også købe alt tilbehør til ens fest - Som f.eks. balloner, servietter, blandet pynt indenfor forskellige kategorier og engangsservice - Så bliver det da ikke mere gennemført! :-)

Kig forbi hjemmesiden, og find dit kostume til voksne online <3
Hvis jeg skulle holde housewarming med et bestemt tema, hvad skulle det så være? Jeg har brug for en masse ideer :D


Rigtig god søndag piger, tak fordi I læser med!
Jeg lover at vende tilbage med et indlæg meget, meget snart <3

7 kommentarer:

  1. Dejligt med et indlæg fra dig igen :-D
    Uh, det lyder rigtig fedt med en tema fest! Jeg elsker sådan noget. Jeg synes, det kunne være rigtig fedt med et 80'er tema. Jeg ved ikke om du har set filmen "Grown ups 2", men der har de en fest med 80'er tema, og det så virkelig så godt og sjovt ud!
    Jeg har kigget lidt på hjemmesiden, og der stod "80'er", men der kom intet frem? Ved ikke om det kun er hos mig eller hvad.. Men et 80'er tema er i hvertfald noget jeg ville elske :-D hehe.

    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød! NU skal jeg nok prøve at få postet lidt mere regelmæssigt igen!! Hihi.
      Ja, ikk? Jeg synes også 80'er fest kunne være noget af det aller sjoveste! :D Dog har jeg desværre ikke set Grown Ups 2, men det ku' være jeg skulle det? :D
      Ved du hvad, jeg har samme problem faktisk. Hvor mærkeligt at der ikke kommer noget frem - Måske deres side bare lige driller lidt, de er måske ved at opdatere? :D

      Knus til søde dig!

      Slet
    2. Hvis du overvejer et 80'er tema, så vil jeg helt klart anbefale dig at se filmen Grown Ups 2 eller du måske kan søge på Youtube efter den scene i filmen, hvis du søger "Grown ups 2, 80's party" eller noget lignende. Det tror jeg vil give en rigtig god inspiration. Da jeg så den scene, ville jeg selv holde sådan en fest, haha :D

      Slet
    3. Ej hvor lyder det bare helt vildt fedt :D Tusind tak for tippet :D
      Det kunne virkelig være sjovt at holde sådan noget!

      Slet
    4. Det var da så lidt og håber du finder noget sjovt til din tema fest :D

      Slet
  2. Rigtig godt indlæg smukke :D
    Der er da intet bedre end en god temafest med udklædning!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak søde! :D
      Nej vel? Det er da noget af det sjoveste :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥