Escada, my love ♥

16.09.2013



Hej piger :-)
Jeg ville bare lige hurtigt checke ind, for at vise jer en af mine nyere køb. Nemlig denne parfume fra Escada, som jeg blev helt forelsket i hen over sommeren. Jeg syntes, jeg trængte til en ny parfume, og tog derfor en tur igennem en parfumebiks og duftede til tusindvis af forskellige parfumer, og syntes ikke lige der var noget der "skreg på mig". Men da ekspedienten anbefalede denne, var jeg slet ikke i tvivl - DEN skulle med hjem! :-) Den er sød og feminin i duften, uden at være tung overhovedet, og det var præcis det jeg søgte! Jeg har prøvet at finde denne parfume på nettet, for at finde ud af, hvad det helt præcist er den dufter af, men jeg kan simpelthen ikke finde det nogle steder, desværre - Og jeg er ikke god til at beskrive dufte, hehe. Men jeg vil klart anbefale denne, hvis I leder efter en sød duft, som ikke er tung og kraftig, som søde dufte ellers tit kan være.

Nu vil jeg smutte igen piger, jeg skal nemlig bruge aftenen i selskab med min søde veninde, så jeg må afsted. I må ha' en skøn aften derude <3

17 kommentarer:

  1. Åh, den er bare skøn! Har den selv og har elsket den :) <3

    Knus Mette
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to, den er så skøn! :) <3

      Slet
  2. Den ser da godt nok flot ud! Hehe :D

    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk? Hihi. Så fin, og så dufter den ligeså fint :D

      Slet
  3. Vildt fed blog, og aaalt for lækre billeder! Vi følger dig nu :)
    Vi er lige startet op, og ville derfor blive rigtig glade, hvis du ville tage et smut forbi vores blog, og måske blive fast læser også.

    - Seline og Cathrine.
    http://ohlamour.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg kigger forbi jeres blog :)

      Slet
  4. Elsker blomsterne i baggrunden, haha! Fine billeder :)

    miaekholm.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Den er nemlig super god - har selv været nede og dufte til den ;-) Godt køb!

    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, dejligt du også godt kan lide den :D

      - Knus <3

      Slet
  6. Ih kunne være det blev min næste parfume også! Er ved at løbe tør for alle parfumer
    og har kun 2 tilbage :-( <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes i hvert fald denne er SKØN! Men det er selvfølgelig en smagssag, hihi.
      Men ud og snus dig frem smukke :D Det er så skønt med nye parfumer :D

      Knus <3

      Slet
  7. Uh, den er flot! Det kunne være man skulle prøve og dufte til den næste gang man lige kommer forbi en butik :D<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er nemlig så fin - Og det trækker jo ikke fra ;-)
      Det synes jeg helt klart du skulle :D <3

      Slet
  8. Escada laver normalt også nogle vildt gode parfumer :D
    http://www.cecilie-bruun.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør de godt nok :D Jeg ejer også flere af dem :D

      Slet
  9. Så smuk og feminin, elsker din blog! - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥