Lace shorts and high heels ♥

18.09.2013




Godformiddag <3

Jeg håber I har en rigtig god onsdag :-) Jeg havde absolut ingen planer idag, og blev enig med mig selv om, at idag derfor ville være en god dag til at få sorteret i alt det tøj jeg har, som jeg ikke rigtigt bruger, gammel makeup og diverse andre produkter - I har også alt sådan noget fyld liggende, ikk? Hihi. Men så sku' jeg jo liiige ha' noget frokost, og imens kunne jeg jo lige zappe lidt på tv'et (selv om der jo aldrig er noget i tv midt på dagen!), men så var der åbenbart Awkward Maraton på MTV, åhh altså! Og så fik jeg også lige den geniale idé, at lave et lille blogindlæg til jer - Overspringshandlinger <3

Jeg beklager kvaliteten af outfitbillederne, men det skulle gå riiigtig stærkt, da jeg stod og skulle ud af døren, afsted til min venindes 25 års fødselsdag, som blev holdt i lørdags :-)
Da vejrguderne ikke rigtigt har taget sig af, at jeg altså har købt nye blondeshorts, som jeg vildt gerne har ville lufte i ugevis, så jeg lige mit snit til at iføre mig dem, da jeg skulle til fødselsdag :-) Jeg satte dem sammen med en tynd, pailletstrik, som var tilpas festlig samtidigt med den er så behagelig at have på, sort blazer og sorte pumps, chunky halskæde og min lille H&M taske.
Det var en skøn fødselsdagsfest - God stemning, det lækreste mad og dans til den lyse morgen - Thank God for plateau pumps! ;-) Dagen efter skulle jeg holde housewarming for noget af min dejlige familie, og jeg var mildt sagt, RET brugt! Men det var en fantastisk hyggelig weekend, og jeg håber jeres var ligeså god <3

36 kommentarer:

  1. Super sødt!

    Deltag i min give away om et gavekort på 250 kr til lux-case lige her: http://www.gittemary.com/2013/09/give-away-accessories-for-your-phone.html

    SvarSlet
  2. Hvor ser du bare skøn ud smukke :-)

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Vil du ha din blog anbefalet? det kræver kun du skriver en kommentar med linket til din blog! :-)
    http://michellebentzen.blogspot.dk/2013/09/vil-du-ha-din-blog-anbefalet.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da lækkert, tak for info :-)

      Slet
  4. Kender det al for godt, det med at få ryddet ud i tøj, make up og diverse. Men når det er gjort, så er det bare så skønt!
    Btw, så ser du super skøn ud på billederne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk? Så der kun er det man rent faktisk bruger tilbage - Meget mere overskueligt. Jeg fortsætter imorgen ;-)
      Tusind tak for de søde ord! :-)

      Slet
  5. Det er sådan et fint outfit til dig smukke! Man må være lidt kreativ, når vejret ikke tillader, at man kan bruge sine nye items jo ;-)

    Knus <3
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde du! Ja lige præcis, så kan man lidt bedre ha' sådan noget på til fest og i byen, hihi.

      Knus til dig <3

      Slet
  6. Hold nu op, hvor jeg elsker dit outfit! Hvor har du fundet de flotte shorts og strikken? :D <3

    Knus <3
    //linekoelvig.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh det glæder mig, tusind tak! <3
      Jamen strikken er fra H&M, og mine shorts har jeg desværre fundet på et kæmpe kræmmermarked. Dog har jeg hørt rygter om, at de samme shorts findes på eBay, så prøv at søg på "Lace shorts" eller noget i den stil? hihi. Håber du finder dem!

      Knus <3

      Slet
  7. Simpelthen så smuk :D
    Ville sådan ønske jeg havde fået købt mig sådan et par shorts,
    men det blev bare aldrig til noget - næste sommer skal jeg have et par!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, tusind tak smukke dig!
      Det kan jeg godt forstå, jeg ledte og ledte også bare. Og MÅTTE bare have disse ligeså snart jeg så dem :D
      Håber du finder et par, for de er jo nærmest ikke til at leve uden, hihi.

      Slet
  8. Ej en god ide. Jeg bør virkelig også snart se at få kigget mit tøjskab igennem. Der kommer bare altid så meget andet op :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja lige præcis! Også derfor jeg tænkte, at jeg virkelig BURDE gøre det, nu jeg ingen planer havde - Så var der vel ingen undskyldning, hehe.

      Slet
  9. Ha ha, jeg kender alt for godt til overspringshandlinger. Når jeg rydder op i skuffer med makeup etc., hælder jeg altid det hele ud på sengen - så er det ligesom overskueligt, men så finder jeg noget mere spændende at lave, og så ligger alt mit makeup der, når vi skal i seng :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor er det fedt! Jeg gør præcis det samme!! Og jeg er rigtig god til at tømme ALLE skuffer på én gang, så der virkelig bare er kaos når man så gerne vil i seng :D

      Slet
  10. Sikke et flot outfit! De klæder dig super godt de shorts!

    /chau

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, mange tak, hvor er det sødt af dig at sige!

      Slet
  11. Sikke et skønt look! Jeg er helt forelsket i dine blondeshorts :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak Nanna! Jeg er også så glad for dem :D

      Slet
  12. Ej hvor ser du bare hammer godt ud i dette outfit :-) Virkelig flot søde. God weekend!
    http://camilla-soerensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh mange tak søde!

      Rigtig god weekend til dig også <3

      Slet
  13. Jeg er SÅ vild med dine shorts. De er bare for søde, og dit outfit er jo så flot!
    Du gør det altså godt smukke! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh du er bare SKØN! Tusind tak sødeste dig! ❤

      Slet
  14. Er vild med dit outfit! <3

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Hvor er dine shorts fra? De er så fine. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt dem på et kæmpe udendørs kræmmermarked i sommer, så ved desværre ikke hvor du finder lige disse.
      Dog har jeg hørt rygter om, at du kan finde nogle der ligner på en prik på eBay, prøv at søg på lace shorts ❤

      Slet
  16. sikke et fint outfit :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥