Take me away ♥

22.09.2013

Hej piger <3
Jeg håber i har haft en skøn weekend i godt selskab? For det har jeg i hvert fald! Men Gud hvor er den bare fløjet afsted! :) 
Idag har jeg haft besøg af mine to skønne kusiner, til mad, film (med lækre Hollywood hunks, yes please!) og ren hygge! 
Under maden kom vi til at snakke om det at rejse - og ikke bare det at rejse en uge til Tyrkiet, men at rejse til Afrika!

www.nyati-safari.dk er en hjemmeside, som tilbyder rejser til det sydlige Afrika, skræddersyet og sammensat efter, hvad man selv har lyst til at opleve i Afrika. 

De tilbyder et 10 dages safarieventyr, hvor man bor i det eksklusive og luksuriøse River Bungalow i Great Kruger National Park. Her er der sammensat et fuldt safariprogram i åbne safaribiler med danske guider til at vise og fortælle. Man kommer altså helt tæt på Afrikas vilde natur og dyr! Hvor vildt kunne det ikke være at opleve disse dyr i virkeligheden! Det må være en kæmpe oplevelse, og noget man slet ikke rigtigt kan forestille sig før man har været der :-) 
Tænk at se en løve i levende live, i det fri, eller en zebra eller gepard. 

Derudover kan man hos www.nyati-safari.dk også bestille et ophold i storbyen Cape Town - En af verdens smukkeste storbyer, med en masse butikker, restauranter og et pulserende byliv. Jeg tænker, det må være så fedt, både at opleve det moderne Afrika, og samtidigt prøve at køre rundt i en safaribil og opleve Afrika på en helt anden måde, blandt vilde dyr og smuk natur :-) 

Safari rejser til Sydafrika - Hvis I har lyst til at kigge lidt nærmere på det har de en super fin og overskuelig hjemmeside! :-)



Hvad siger i piger? Lyder det spændende i jeres ører? :-)

3 kommentarer:

  1. Årh shit det lyder spændene!! Kunne virkelig godt tænke mig at se de vilde dyr i det fri, det ville helt sikkert være en oplevelse for livet :D

    Knus <3
    etglimtafminverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det lyder virkelig spændende. Det kunne jeg helt vildt godt tænke mig!!!! :D
    Gid jeg havde flere penge, for så havde jeg taget afsted med det samme ;)

    Knus til dig <3

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig godt smukke ;)
    Jeg har selv været på Safari i Afrika - det er virkelig en oplevelse for livet!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥