It's all about the detils ♥

06.10.13


Hej piger 
Jeg håber I har haft en fantastisk weekend i godt selskab, og at I nu nyder de sidste timer af søndagen :-) Jeg ligger lige nu på sofaen med et lækkert tæppe, kæmpe sutsko, stearinlys og ser lidt af søndagsfilmen på TV2, ahhh! Men så tænkte jeg, at det vist var på tide (!!) at jeg lavede et lille indlæg, nu hvor jeg har tiden :-)
Så ovenfor ser i mit outfit fra forleden, hvor dagen bare blev brugt på ærinder og kedelige praktiske ting :-) Billederne blev ikke gode, og jeg er faktisk ikke så glad for at poste dem på bloggen, da jeg ikke er tilfreds med dem. Men her er de altså alligevel :-) Jeg håber I kan lide outfittet, selv om det er meget stille og roligt :-)
Jeg lover at mine indlæg vil blive mere regelmæssige fremover - Der er sket en masse ting i privatlivet, men nu skulle tiden og overskuddet være der, til at pleje bloggen også! Og ikke mindst tjekke jeres lækre blogs ud, jeg er jo håbløst bagud. Så I kan godt forberede jer på, at jeg kommer og spammer jeres kommentarfelter ;-)

Husk at følge med på Instagram (hvor i finder mig under navnet AllThingsGlitters), som bliver opdateret ofte, og med billeder som ikke kommer på bloggen. Jeg følger gerne tilbage :-)

Knus til jer, og rigtig god søndag aften 

Og så lige et lille "fraklip", der viser en opgivende Lulle,
der måtte opgive at få taget ordentlige outfitbilleder til bloggen, suk.

21 kommentarer:

  1. Wow, virkelig lækkert outfit søde :-) God søndag til dig også!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak søde dig! Jeg er glad for du kan lide det, selv om det er så simpelt :-)
      Tusind tak for din skønne kommentar ❤

      Slet
  2. Hvor er det dejligt at høre fra dig Louise!! :)
    Du kan tro jeg kender det med billederne - Jeg bryder mig heller ikke om at poste noget jeg ikke er tilfreds med. Det er lidt ligesom, hvis man kommer ud ad døren med det forkerte tøj på, ikke? Når man bare slet slet ikke føler sig tilpas! Men det er nu alligevel et pænt outfit. Jeg kan så godt lide de enkle hverdags look - De er mindst lige så inspirerende, fordi det netop er sådan man går klædt de fleste af ugens dage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød, tusind tak Ida! Det glæder mig at du stadig kigger med, og at du kan lide outfittet :D
      Du har så ret! Det er jo netop når det kommer til hverdagsoutfits, at man løber tør for ideer og derfor har brug for inspiration, ikk? :)
      Nu skal jeg vist også forbi din skønne blog, det må være på tide! ❤

      Slet
    2. Og JO forresten!! Det er præcis ligesom når man kommer ud ad døren i det forkerte outfit - Det har altså virkelig betydning for, om man føler sig tilpas eller ej. Og det samme gælder med øv-billeder på bloggen! Du er så forstående altid :D

      Slet
  3. Skønt du er tilbage, søde!! Jeg synes det er et rigtig fint outfit og jeg synes ikke du skal være utilfreds med billederne, du ser skøn ud!
    Men kender det godt selv, det er altså svært at lægge noget op man ikke er tilfreds med.. Øv. Forsat god søndag <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød at sige sådan - Tak, tak, tak! <3
      Det glæder mig du kan lide billederne, selv om jeg ikke selv er helt tilfreds, hihi.
      Du må også ha' en god søndag og ny uge!

      - Knus til dig!

      Slet
  4. Der er bare ikke noget bedre end hygge der hjemme, men levende lys :)
    Og dejlig outfit Louise. Elsker de sorte/grå jeans :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er bare så hyggeligt! Specielt her om efteråret :-)
      Ihh tak søde Ida, det glæder mig!

      Slet
  5. Lækker halskæde ;)
    den har jeg nemlig også! hehe

    SvarSlet
  6. Super skønt outfit, hvor er du bare køn! :-)

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak, hvor er du sød! ♥

      Slet
  7. Du ser virkelig fin ud ;)

    SvarSlet
  8. Du er jo bare SÅ smuk! <3

    SvarSlet
  9. Jeg kan virkeligt godt lide dit outfit! Det er så enkelt og fint.
    Jeg har lige startet en helt ny blog op og jeg tænkte på om du evt. ville følges?
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha' :D
      Det lyder spændende, jeg kigger forbi dig!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥