Instaholic ♥

07.10.13

Da jeg har blogget lidt uregelmæssigt på det sidste, tænkte jeg, at jeg lige ville opdatere jer lidt omkring, hvad jeg blandt andet har lavet, i form at et lille Instagram indlæg ;-) Håber I synes om det! Jeg har bare valgt nogle tilfældige billeder ud fra de sidste par uger, for jeg vil jo heller ikke spamme jer totalt ;-) Men hvis I har lyst til at se flere billeder, eller følge mig på Instagram, så hedder jeg AllThingsGlitters og I finder mig lige HER 

Jeg har taget egobilleder # Jeg har holdt housewarming og er blevet forkælet med blomster # Har fedet den hos "de gamle" # Har været ude og spise LÆKKER burger i godt selskab # Har haft besøg af nogle søde piger, som overraskede med blomster og Kinderæg :) 

Jeg har haft kusinerne på besøg til fredagshygge # Jeg har savlet over Oliver i Natholdet # Jeg har holdt filmaften i godt selskab # Jeg har shoppet og spist frozen yoghurt med min søster # Jeg har taget outfitbilleder af mig selv

Jeg håber I har en skøn dag piger, på trods af at det er mandag! Nu vil jeg hoppe i Waves Shopping Center og ose lidt rundt (Gudskelov for gavekort ❤). Lidt senere står den på en gang LatinMix i selskab med mine to kusiner, og så slutter jeg lige dagen af med at spise lækker mad hos mine dejlige forældre, mmm :-) I må hygge jer!

12 kommentarer:

  1. Hyggelige glimt - den burger der ser godt nok fantastisk ud :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var godt nok også ret fantastisk :D

      Slet
  2. Skønt, ham Oliver er bare eyecandy!

    SvarSlet
  3. Du har lavet nogle skønne ting! OG dejligt du er tilbage på bloggen, har savnet dig <3

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare skøn, er du! Tusind tak smukke, i lige måde! ❤

      Slet
  4. Er enig med Stine - dejligt at have dig tilbage på bloggen! Det er så hyggeligt at følge dig på instagram, du lægger altid sådan nogle hyggelige billeder op <3

    Knus til dig!
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, det varmer bare så meget - Tusind tak søde ❤
      Og skønt at du kan lide mine billeder!

      Slet
  5. Year instagram er fantastisk - elsker det medie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to, det er så hyggeligt! :D

      Slet
  6. de lyserøde pudder i din sofa er så fine! hvor er de fra smukke? <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, de er fra H&M Home ❤

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥