I'm just looking ♥

08.10.13


Godformiddag 
Jeg håber I har fået en skøn start på jeres tirsdag, og at dagen kun bliver endnu bedre :-)
Jeg ville faktisk bare lige hurtigt checke ind for at fortælle jer om www.dubuy.dk, som er en hjemmeside med ALT til dig og dit hjem. Jeg har kigget lidt rundt på deres side, og fundet nogle af de ting, jeg ville elske at være den heldige ejer af!
Den lille sorte "opbevaringskjole" har jeg faktisk allerede købt, og den er så smart! Der er uendelig meget plads til opbevaring af hårpynt, elastikker, neglelakker, spænder, fingerringe og hvad man nu ellers har af småting, som normalt altid ligger i ét stort rod (i hvert fald hos mig, hihi). Derudover er der også plads til opbevaring af for eksempel halskæder og armbånd på bagsiden. Uret på billede nr. 2 synes jeg er SÅ fint og anderledes, og det ville pynte så fint i min lejlighed, så det skal klart på min ønskeliste. Dog er jeg også vild med uret på billede nr. 5, da det er så enkelt! Et smykketræ som på billede nr. 3 kan man ALTID bruge, for eksempel til de smykker man oftest bruger, så de er lige til at nappe på vej ud ad døren. På billede nr. 4 ser I et wallsticker-træ - hvor sødt er det ikke lige? Og lampen på billede nr. 6, ville bare være perfekt til enten min stue eller mit soveværelse. Den må også på ønskelisten ;-)

www.dubuy.dk har alt fra køletasker til håndklæder, og ligeså alt fra køkkenredskaber til julepynt. Samtidigt er deres ting dejligt anderledes i forhold til hvad man ellers kan finde så mange andre steder, så deres webshop er altså helt klart et besøg værd! Husk også at tjekke deres sektion med håndklæder - Alle ønsker da at have et håndklæde i god kvalitet, som både er blødt og tørrer godt - Og de har en masse at vælge i mellem! Jeg ville så gerne eje de turkise håndklæder, da de ville passe perfekt til mit badeværelse :-)

Hvad synes I om de ting jeg har fundet, piger? Har I selv handlet fra denne webshop før? :-)


(Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med dubuy.dk)

7 kommentarer:

  1. Suuuper fede ting kus :-)
    Er helt vild med kjolen og wallsticker-træet. Det er lækkerier.

    Tror lige jeg må ind på hjemmesiden og tjekke de andre ting ud ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du kan lide dem kus :D
      Ja gør det, der er også tilbud på en masse ting derinde :D

      <3

      Slet
  2. Jeg er helt vild med det øverste ur - super fedt og anerledes :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to! Det er nemlig fedt at det er så anderledes, og bare så fint :D

      Slet
  3. De har så mange lækre ting, kunne købe mig fattig :D <3

    Knus

    SvarSlet
  4. Fine ting! :)
    håber du vil skrive en kommentar tilbage, og måske blive fast læser? er blevet af din. :-)
    www.michellebf.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Uret med de mange tal er virkelig flot lavet :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥