Girly Girl ♥

08.10.13







Godaften piger 

Jeg ville lige vise jer, mit outfit fra i weekenden, hvor jeg holdt en lille mini housewarming for min dejlige familie. Som I måske kan fornemme ud fra ovenstående billeder, så elsker jeg sarte farver og jordfarver. Alt i min lejlighed er holdt i samme farvenuancer, og jeg synes bare det er så hyggeligt og feminint. Dog ejer jeg ikke en masse tøj i disse farver, desværre. Men denne dag var jeg hoppet i en sart lyserød cardigan med blondedetaljer fra H&M, samt en chiffonbluse også fra H&M, tilsat hvide jeans, fjerøreringe og glitrende ballerinasko. Totalt tøset, ligesom jeg kan lide det! ;-)
Jeg havde den skønneste dag med den nærmeste familie! Jeg havde bagt boller og serverede frugt og kager, og der var bare den hyggeligste stemning i min lille lejlighed. Og hvor blev jeg bare forkælet med både smukke blomster og lækre gaver :D

Nå, jeg vil smutte igen piger, aftensmaden er done. I må ha' en rigtig skøn aften! :-)

Tak fordi I kigger med 
Husk også, at min blog har en facebookside - Følg gerne med lige HER :-)

16 kommentarer:

  1. Hvor ser du bare godt ud i de lyse farver. Cardiganen og skoene er så fine :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak Sofie, dejligt du synes det :D

      Slet
  2. Du er altså bare for smækker lækker i de hvide bukser!
    Jeg er heller ikke selv til vilde farver mht. hverken tøj eller lejligheden, som du nok har opdaget ;-)

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih trak, søde! <3
      Hihi, det er rigtigt, men det er fedt du kan holde det sådan. Jeg varierer farverne efter humør, tror jeg.
      Jeg er lidt til det hele - Dog kun med tøjet, ikke indretningsmæssigt! Lejligheden bliver holdt i de sarte farver :D

      Slet
  3. Hvor ser du bare hammer godt ud i det outfit! :D
    - Lyder som om du havde en hyggelig aften, intet bedre end hygge med familien <3

    God aften til dig!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Mette! :D
      Ja det var bare så skønt! :D

      Rigtig god aften til dig også <3

      Slet
  4. Hvor ser du bare godt ud, og hvor er det bare et lækkert outfit.
    Jeg er SÅ vild med toppen og cardiganen. Super flot! :D

    - Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh tak smukke!
      Det glæder mig at du kan lide det :D

      - Knus til dig! <3

      Slet
  5. Jeg er også rigtig glad for de jordnære farver. Og sin cardigan er simpelthen alt for sød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De holder også bare altid, ikk? :)
      Tak Ida, dejligt du kan lide den! Jeg fandt den i gemmerne, og blev helt glad for den igen :D

      Slet
  6. Du ser knaldgodt ud, selvom stilen ligger meget langt fra min egen :-)
    Hvor har du købt dine øreringe? De er simpelthen SÅ flotte!

    http://regnbuensende.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tusind tak skal du ha' :-)
      Øreringene er fra H&M, og kostede sølle 40 kr.

      Slet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  8. Ej hvor er din cardigan bare sød! Er den ny eller gammel? (jeg tænker om man måske kan være heldig at finde den i h&m, haha)
    Hvor lyder det hyggeligt med housewarming for familien, det har jeg også næsten lige holdt :)
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Super smukt! - Er helt vild med cardiganen! :)
    - behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥