My new home ♥

09.10.13


Hej piger :-)

Som I ved, er jeg fornylig flyttet i ny lejlighed, så jeg har jo selvfølgelig brugt en masse tid på at få den indrettet! Stilen i min lejlighed er meget tøset og hyggelig, og alle farverne er sarte, rolige farver, som jeg personligt synes bidrager til den der hyggelige stemning. De farver der går igen i min lejlighed er forskellige beige nuancer, hvid og sart rosa.
På væggen over min sofa har jeg hele tiden tænkt, at jeg ville have en kæmpe wallsticker, da jeg tror det ville kunne se super godt ud. Dog må jeg sige, at jeg nu er blevet i tvivl om dette. Nu overvejer jeg nemlig i stedet, at have tapet på denne væg - Altså ikke tapet på alle væggene i stuen, men kun denne ved sofaen.







Og her kommer www.tapethuset.dk så ind i billedet! Jeg har kigget rundt på deres hjemmeside flere gange, og fundet en masse virkelig flot tapet, som jeg synes ville passe perfekt ind i min stue. Jeg har lavet en lille collage med nogle af mine favoritter, selv om det er svært at vælge, med det store udvalg de har på hjemmesiden! De har også tapet til børne- og ungdomsværelser, med de sødeste farver og motiver. Derudover har de stiltapet, retrotapet, velourtapet og vinyltapet - Mulighederne er uendelige, og de har helt sikkert noget for enhver smag, og enhver pengepung ;-)

På hjemmesiden har de også et bredt udvalg af wallstickers, som er så fine! Og også fototapet, hvor man blandt andet kan finde de smukkeste billeder af f.eks. New Yorks skyline! Tjek også deres udvalg af Sanderson tapet!
Tapethuset afholder lige nu en konkurrence på Facebook, så jeg vil klart opfordre jer til at gå ind og like deres side - De trækker nemlig lod om et gavekort på 1000,- til deres webshop når de har rundet 300 likes. I finder deres Facebookside HER :-)

Jeg er begyndt at gå mere og mere op i indretning, og nips og hyggeting til hjemmet - Kunne I mon tænke jer flere indlæg omkring indretning, f.eks. hvordan jeg har indrettet min lejlighed? :-)

Go' aften til jer 


(Udarbejdet i samarbejde med tapethuset.dk - Indeholder dog kun egne meninger)

18 kommentarer:

  1. Hvor er det fint!

    Kig forbi,
    http://astasand.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg havde selv tapet på væggen bag min sofa i min gamle lejlighed, og jeg var så glad for det. Det gav bare en meget mere hyggelig stemning :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk? :D Jeg synes nemlig også det er så fint og hyggeligt! :D
      Det forstår jeg godt du var glad for!

      Slet
  3. Wauw, det ser hyggeligt ud! Jeg stemmer helt klart for at du skal have mønstret tapet bagved sofaen. Hvis jeg havde min egen tøselejlighed havde jeg også bare fyret max op for den romantiske stil. :-) Jeg har dog indført enkle ting, men det gør ikke noget, at man også kan se, at her bor en mand ;) hihi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar! Jeg ku' virkelig også godt tænke mig tapet dér :D
      Haha, forstår dig godt! Man må nemlig godt kunne se, at der bor en mand også. Men hos mig kører jeg ren tøsestil, man må jo udnytte det, mens man kan ;)

      Slet
  4. Årh det ser rigtig godt ud smukke ;)
    og tillyke med den nye lejlighed <3

    SvarSlet
  5. Ej hvor ser der bare helt vildt lækkert, stilet og hyggeligt ud i din lejlighed! Viser du flere billeder af den på et tidspunkt? ;)
    Den ser ud præcis som min ville hvis ikke også min kæreste boede der.
    Jeg leder også efter tapet lige p.t. og det er godt nok lækkert det du har fundet, det minder lidt om det jeg skal have!
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, mange mange tak skal du ha' <3
      Det kan jeg sagtens gøre, hvis der er stemning for det :-)
      Hihi, men forstår godt man ikke kan bo SÅ tøset, hvis der bor en fyr også ;-)

      Slet
  6. Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud! Og jeg vil også så gerne have bare én væg med noget flot tapet, men jeg tvivler på at min kæreste vil kunne lide det, haha! :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, du skal bare argumentere nok for det smukke ;-) Og virkelig sælge ideen! Haha.

      Slet
  7. Jeg vil vælge tapet :)
    Og hvor har du et hyggeligt sofa hjørne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne jeg virkelig også godt tænke mig!
      Tusind tak søde Ida <3

      Slet
  8. Hvor hyggeligt! Glæder mig til at se mere indlæg med din lejlighed :)

    http://malenemygind.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥