Sequins, sequins, sequins ♥

11.10.13






Godmorgen piger 

Jeg blev simpelthen lige nødt til at vise jer dette outfit, som jeg var iført forleden dag. Outfittet indeholder nemlig en cardigan, som jeg købte i fredags, da min søster og jeg holdt gennemført lækker shop-till-you-drop-dag (som også inkluderede skøn mad og frozen yoghurt, mmm).

Cardiganen fandt jeg i butikken Solo i Rødovre Centrum, og den er bare så fin - Hvis jeg selv skal sige det altså ;-) Jeg synes den sarte lyserøde farve er perfekt til det hvide! Derudover har den jo pailetter, og så var jeg solgt! Jeg har sat den sammen med et par hvide jeans og et tubetørklæde, som jeg også købte i fredags - også med pailetter! (Jeg kan seriøst ikke modstå strik med pailetter!!)

I farten glemte jeg helt at tage et billede af mine sko, men jeg var iført sølv ballerinasko. Her må jeg lige tilføje, at jeg ikke ved om jeg vil anbefale jer at gå med ballerinasko for tiden, da det var RET køligt! Men det var et virkelig komfortabelt outfit. Og så synes jeg det er sådan en fin detalje, at cardiganen er længere bagpå end foran. Samtidigt er ærmerne dejligt lange, og det synes jeg bare er så hyggeligt! :-)

Nå, piger. I må ha' den skønneste fredag - Hvad skal jeres dag bruges på? :-)
Jeg skal ha' gjort noget ved håret lidt senere, og i aften står den på hygge hos min søster med nogle venner, det bliver så skønt :-) Rigtig god weekend til jer 

22 kommentarer:

  1. Hvor ser den bare dejlig vamset og lun ud! Big fan.. :)

    Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er SÅ hyggelig :D Dejligt du kan lide den!

      Slet
  2. Hvor er du sød i den strik ;)
    rigtig skønt design!

    SvarSlet
  3. ihh hvor er du altså smuk! :O

    Kig forbi bloggen - lige nu er der en giveaway om en lækker v-ring!
    http://miaekholm.blogspot.dk/2013/10/giveaway-tid-vind-en-lkker-v-ring.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud, hvor er du bare sød! TAK <3

      Slet
  4. Smukke, du ser så godt ud i de lyse farver :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej det er jeg glad for du synes, tak smuksak <3

      Slet
  5. Du ser altså virkelig bare smuk ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, tak Karina! Det er sødt af dig :-)

      Slet
  6. Du er så smuk :) lækker cardigan!

    http://malenemygind.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Rigtig fint og lækkert med de lyse farver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med de lyse farver, hihi <3

      Slet
  8. Hvor de cardigan bare tøset og fin (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, jeg er også glad for den :) hihi

      Slet
  9. Ih, hvor er du bare fin. Jeg elsker din nye cardigan. Den er så fin med de palietter. Det er jo lige et outfit for mig :D
    Og det lyder bare som en hyggelig dag. Jeg brugte min fredag til fest på mit gamle gymnasium :)

    - Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja ikk? :D Farverne er lige os to, og pailletterne også :D
      Ej hvor lyder det skønt, håber du havde en rigtig god aften <3

      Slet
  10. Virkelig lækkert outfit søde :-) Er helt vild med dit cardigan! Hav en forsat god aften!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak søde du! Det glæder mig du kan lide den :-)
      Rigtig god torsdag til dig <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥