Fall is looking so pretty ♥

17.10.13








Godeftermiddag piger <3
Nu er det desværre nogle dage siden, jeg sidst har lavet et indlæg til jer. Men jeg har simpelthen stort set ikke været hjemme siden i fredags - Kun lige hjemme og vende og så afsted igen.
Men her får I mit outfit fra i mandags, hvor jeg var en tur rundt i København i det smukkeste efterårsvejr i selskab med min skønne veninde. Vi gik simpelthen København tynd, fordi vejret var så lækkert, og så sad vi ved søerne og spiste frozen yoghurt, mmm :-)

På billederne er jeg iført to af mine nye favorit efterårs items - Nemlig min så hyggelige, oversize strik og mit kæmpe striktørklæde, selvfølgelig med pailletter! :D
Meget af min weekend blev brugt på at hygge med samme veninde, da hun var ramt af influenza, og havde brug for en at hygge med i sofaen. Så den stod på tv og filmhygge, og en masse spiseligt (mest usundt, of course!) Ellers hyggede jeg med nogle venner om fredagen, var i lidt storcentrer lørdag og søndag, og ude at spise, mmm :-)
Jeg håber også I har haft nogle rigtig skønne dage i godt selskab :-) I må ha' en rigtig god torsdag. Tak fordi I kigger med<3

35 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine billeder af dig <3 Så flotte efterårsfarver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, mange tak Stefanie <3 Ja, bladene og omgivelserne er bare så fine!

      Slet
  2. Hvor ser du smuk og sød ud :-*
    Klæder dig med beige....

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tusind tak kus, hvor er du skøn :-*

      Slet
  3. Hvor lyder det hyggeligt og virkelig nogle flotte billeder!

    eslublog.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det i hvert fald også! Og mange tak :D

      Slet
  4. Flotte billeder søde! Og hvor ser du bare godt ud, som sædvanligt :)
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare så sød! Tusind tak smukke!

      Slet
  5. Super lækkert outfit og hvor er du smuk! Jeg er helt vild med dit hår :)

    Knus Julia
    clumsysilhouette.blogspot.dk
    Vil lige fortælle, at jeg har en giveaway kørende på bloggen, hvor du kan vinde en super lækker cropped top!

    SvarSlet
    Svar
    1. Gud hvor er du sød, tusind tak for de dejlige ord Julia ❤

      Slet
  6. Hvor ser du godt ud smukke, og lækkert sted at blive fotograferet, rigtig efterårs agtigt! :-)

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa, så fine efterårs omgivelser, hihi. Tak smukke ❤

      Slet
  7. Super flot outfit smukke ;)
    Elsker baggrunden, det ser bare godt ud!

    SvarSlet
  8. Jeg elsker din strik! -sådan en vil jeg også have ;)
    Lækker outfit generelt.
    God dag!
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er SÅ dejlig og behagelig! Afsted til H&M med dig ;)

      Rigtig god mandag til dig!

      Slet
  9. Super fed blog! Jeg er blevet fast læser. :-)
    Kig gerne forbi min blog og smid en kommentar! Lige nu, har jeg en giveaway kørende.

    http://theteenagerblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Hvor er du flot... og sikke da en smuk efterårshæk du er kommet forbi der...
    Elsker de farver ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du ha' ❤
      Jaa, København viste sig fra sin smukkeste side denne dag, hihi.

      Slet
  11. Lækre billeder! :-)
    Kig meget gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. Smukke billeder, og du ser jo skide godt ud som altid :').
    Jeg er helt vild med din nye strik og så selvfølgelig tørklædet med palietterne! :D

    - Knus til dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, du er bare evigt skøn jo! Tusind tak smukke ❤
      Hihi, taak! Palietter holder bare :D

      Slet
  13. Super fint outfit, søde, og hvor er det også bare en smuk "væg" af røde blade. Den passer så godt til farverne i dit outfit :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Sofie! Jeg er glad for du kan lide det :D

      Slet
  14. iiih hvor er det altså bare flot med den efterårs baggrund :)

    //Line
    www.Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Line, jeg synes også det var et oplagt sted at tage billeder :D

      Slet
  15. Så flot en baggrund!
    http://a-beauty-geek.blogspot.dk/

    SvarSlet
  16. Den oversize lækker strik! Wauw den er læks.
    Og lækker location du har fundet dig der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Oversize strik er da også bare noget af det dejligste! :D
      Tusind tak søde ❤

      Slet
  17. Flotte outfit billeder. Det ser godt ud med den røde busk :)
    http://www.cecilie-bruun.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Cecilie! Dejligt du kan lide det :)

      Slet
  18. Sikke dog nogle skønne efterårsbilleder. :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥