Nice home ♥

27.10.13
Godaften piger 

Jeg ville bare lige hurtigt tippe jer om hjemmesiden www.nicehome.dk, hvis I ikke allerede kender den. Det er en webshop med møbler, boligtilbehør samt havetilbehør hvis motto er, at sælge kvalitet til stærke priser!
De sælger alle fra sofaer, puffer og reolsystemer til senge, madrasser og møbler til børneværelset. Også i deres kategori med havetilbehør har de alt man kunne ønske sig til haven – F.eks. loungemøbler som hængekøjer og solsenge til de fineste haveborde og stole samt små cafésæt.  Derudover har de selvfølgelig også tilbehør til boligen som lamper, billeder og spejle.

Jeg er personligt vild med det tøsede og romantiske look, når det kommer til indretning. Og derfor er jeg specielt helt vild med deres møbelserie kaldet Halifax, som passer perfekt ind i den stil. Men hos www.nicehome.dk har de selvfølgelig også en masse andet, så folk som f.eks. er mere til det moderne look vil helt sikkert også kunne finde noget i deres webshop! 
Alle varer kan selvfølgelig leveres til ens hjem, men bor man tilfældigvis i nærheden af Risskov, hvor shoppen ligger, er det også muligt selv at afhente sine varer :-) Skal man returnere en vare, som man har fortrudt, kan man altså også selv levere varen tilbage og på den måde slippe for fragtomkostningerne.  

Tjek webshoppen ud piger, der er helt sikkert noget for enhver smag! Jeg er har personligt forelsket mig i flere af deres fine lamper, men tjek også deres stole til spisebordet :-)

Jeg håber I har haft den skønneste weekend piger! Jeg lover at vende tilbage med indlæg snarest igen. Rigtig god søndag aften til jer 



(Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med www.nicehome.dk - Alle meninger er dog mine egne!)

6 kommentarer:

  1. Den øverste sofa er rigtig flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er!
      Der kunne man godt lige slænge sig ;-)

      Slet
  2. Kommoden og vintrinen er SÅ lækker! :-D

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  3. Virkelig lækker webshop. Jeg kan rigtig godt vitrineskabet, bænken og kommoden :)
    josefinejacobsen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! :D
      Så er vi to, det hele er så fint!

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥