You have to be able to laugh at your self ♥

28.10.13


Godmorgen 

Jeg sad lige og ryddede lidt op i mine billeder på computeren, og faldt over et par kiksede "dagens", som (sjovt nok) ikke kom med i det endelige indlæg her på bloggen. Meeen så tænkte jeg, at det jo næsten er synd at smide så "gode" billeder ud, uden lige at dele dem med jer først.
Af en eller anden grund havde jeg lukkede øjne på halvdelen af billederne fra denne dag - Men solen skinnede altså også voldsomt meget vil jeg sige ;-) Nå, men jeg håber i hvert fald I kender det der med, at man sidder og kigger alle billederne igennem bagefter og tænker, "hvordan kan man dog se SÅ kikset ud på SÅ mange billeder!?" :D 

Jeg håber I har haft en fantastisk weekend søde piger? Hvad er jeres weekend gået med?
I fredags var jeg til 90'er fest med min skønne kusine, hvor vi hoppede i de lækreste 90'er outfits, og hold kæft hvor var det sjovt! Måske jeg ligger et par billeder på bloggen, så I kan se hvad jeg var iført denne aften, hvis I gerne vil se? :-) Ellers er min weekend bare generelt blevet brugt i selskab med nogle dejlige mennesker - Jeg har været ude og spise brunch, været til filmhygge (hvor der blev serveret den lækreste kage), set Knæk Cancer, spist hos familien og holdt totalt dasesøndag foran fjerneren iført nyt lækkert hygge-outfit fra H&M :-)


Jeg vil smutte igen tøser. I må ha' den skønneste mandag!
Jeg lover, snart at vende tilbage med et nyt indlæg igen. Jeg skal nemlig vise jer noget lækkert, jeg netop har fået med posten :-)


Møs til jer 

24 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det er hyggeligt at se de billeder, der ikke kommer på bloggen - det hele behøves ikke at være seriøst. Så tak fordi du gad at dele dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt enig - Det behøver nemlig ikke altid være så seriøst og "perfekt" :-)
      Dejligt du kunne lide dem, tak Katrine!

      Slet
  2. Elsker disse indlæg, hihi! :-) - Køn uanset hvad!
    Kig gerne forbi ♥ -

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Jeg elsker også, når andre laver disse indlæg :D
      Mange tak <3

      Slet
  3. Hvordan har du fået indstillet din indlægsoverskrift til at være i midten, i stedet for uden i siden? Håber du kan hjælpe. :)

    http://theteenagerblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt en kode ved at google det <3
      Men på det sidste er jeg bare stoppet med at lave indlægstitler, og skriver bare min overskrift i selve indlægsteksten :-)

      Slet
  4. Haha årh skønt, men du er nu stadig pisse lækker! <3

    Knus

    SvarSlet
  5. He he, åh den skide sol, som vi nu alligevel elsker så højt. Jeg kender sagtens det med, at halvdelen af billederne bliver med lukkede øjne, når solen er fremme. Mine øjne er så sarte, så det er virkelig en kamp om gode billeder ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, så er vi to! Mine øjner løber så let i vand når solen skinner, og så ender jeg åbenbart med at lukke dem hele tiden :D
      Men dejligt det ikke bare er mig! :D

      Slet
  6. Hihi hvor er du sød :D Men du ser stadig godt ud <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, årh tusind tak søde du! <3

      Slet
  7. Hvor ser du altså fin ud alligevel ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh tak, det er jeg glad for du synes! ;-)

      Slet
  8. Hvor ser du bare sød ud, haha :D
    Og jeg vil rigtig gerne se billeder af dit 90'er outfit og så glæder jeg mig til at se hvad du har fået med posten idag ;)<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Taak, du er da bare evigt sød! :D
      90'er outfittet kommer på bloggen snarest, åh åh :D

      Slet
  9. Hvor er du bare sød, haha - Jeg kender godt det med outtakes, dem er der altid et par stykker af, hihi :D

    Knus Mette <3
    //mettebrandtdanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, taak :D
      - Jeg er glad for du kender det!! :D

      Slet
  10. De billeder er bare gode :D
    Ser virkelig godt ud!

    SvarSlet
  11. Hyggeligt indlæg søde :-D Alle bloggere kender vel de uheldige billeder!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét håber jeg! :D
      Tak søde <3

      Slet
  12. Such gorgeous pictures, you look gorgeous <3

    Love from France <3
    Cécile
    www.maxcebycecilej.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥