It's perfect ♥

10.11.13


Hej piger

Jeg ville lige chekke ind, for at vise jer denne lækre sag, som jeg fik tilsendt fornylig!
www.carriealong.dk har nemlig været så fantastisk søde, at sende mig den taske I kan se på ovenstående billeder, og den er helt klart gået hen og blevet en af mine yndlings!

Størrelsen er perfekt til hverdagsbrug, den er ikke kæmpe stor, men helt vildt rummelig! Og da jeg er typen der propper en maaasse i min taske (makeup, hårnåle, vand, oplader, muslibarer, parfume osv. osv. - just in case, hihi), så er denne virkelig perfekt til mig! Faktisk rummer denne lille sag nemlig hele tre tasker i én. Som I kan se på billederne er der en lille bitte aftagelig taske, som lige kan rumme mobilen og dankortet og lignende småting. Derudover er der nede i selve tasken en større aftagelig clucth, som er inddelt i forskellige rum, som bare knappes af og på, virkelig godt tænkt! Samtidigt er den store taske også inddelt i 4 forskellige rum, det ene med lynlås, og det er virkelig perfekt til piger, der som jeg, godt kan rode lidt med alt det jeg får proppet i tasken når jeg skal på farten :D

Derudover synes jeg også det er utroligt fedt, at denne taske er en metallic mørke brun farve, i stedet for sort - Stort set alle de andre tasker jeg ejer er nemlig sorte, så denne er et friskt pust i min samling! :-)
Hvis I ikke kender www.carriealong.dk så vil jeg klart anbefale jer, at kigge forbi deres webshop, da de har alt indenfor tasker - Festtasker, kufferter, hverdagstasker, punge, beautybokse osv. og de sælger samtidigt så mange forskellige mærker :-) Find blandt andet deres Dixie-tasker lige her  :D

Jeg håber I har haft en skøn weekend søde piger, og så må I ha' en rigtig god mandag imorgen
(Udarbejdet i samarbejde med carriealong.dk - Indeholder dog kun egne meninger!)

16 kommentarer:

  1. Den ser også ud til at have en virkelig lækker størrelse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, størrelsen er helt perfekt til hverdagsbrug :)

      Slet
  2. Den er super fin. Passer perfekt til årstiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk? Det synes jeg også :D

      Slet
  3. Hvor er den bare fin, det må være dejligt at have fået tilsendt sådan en ;)
    Dejligt med et indlæg fra dig igen, jeg synes der har været lidt for stille ❤
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jeg klager bestemt heller ikke, den er så fin!
      Årh hvor er du dog sød, jeg lover at forbedre mig. Der er flere indlæg på vej ❤

      Slet
  4. Den er bare flot, og den passer lige til os to. Jeg er ihvertfald glad for min! :D<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har så ret smukke! Den er lige os :D <3

      Slet
  5. Hvor er den lækker smukke! <3

    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er den pææææn! SÅ fin :-)

    Kig forbi min nye blog.

    xx Natalie
    http://natalielassen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak søde du!

      Selvfølgelig kigger jeg forbi ❤

      Slet
  7. Hvor er den fin! Dejlig størrelse også :-) <3

    Knus!
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D Ja, størrelsen er nemlig helt perfekt ❤

      Slet
  8. Hvor er den bare lækker søde :-) Kan godt forstår du har købt den.
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, jeg er også glad for den :D

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥