Wanties ♥

12.11.13


Godeftermiddag 

Da julen er lige rundt om hjørnet - og dermed også alle julens fester, tænkte jeg det ville være oplagt at lave et indlæg med nogle lækre kjoler. Jeg håber I på den måde kan få inspiration til jeres festlook :-)
Alle ovenstående kjoler er fra H&M, og priserne er derfor nogle alle kan være med på!
Jeg er selv især vild med den første sorte kjole med cut-outs i siderne, den bordeaux blondekjole i anden række yderst til højre og den midterste kjole i nederste række. Og jeg sidder nu og får en farlig lyst til at smutte i H&M, men jeg prøver virkelig at lade være.. 


Håber I har en skøn tirsdag piger, og at I kunne lide nogle af kjolerne - Har I en favorit? 

2 kommentarer:

  1. Kamilla V. Pedersen12. november 2013 kl. 18.02

    Det er aldrig farligt at smutte forbi H&M - kun fornuftigt! ;-)
    Synes faktisk vi to burde gøre det snart, nu vi snakker om det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har jo så evigt ret!! Hvornår?? ;-)

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥