Laces are my favorite ♥

12.11.13



Hej piger 
Jeg håber I har gang i en helt fantastisk dag, på trods af at det styrter ned udenfor. Jeg har lige taget et par lækre hyggesokker på, tændt en masse stearinlys og så sidder jeg ellers bare her og spiser pålægschokolade (ja, bare pålægschokolade, uden noget.. don't judge me, det smager så godt!) Egentlig skulle jeg ud og handle ind nu, men det er da ikke fordi man ligefrem har lyst til at bevæge sig ud i det våde og triste vejr. Derfor besluttede jeg, at jeg i stedet ville vise jer ovenstående outfit, som jeg fornylig var iført da jeg skulle til fredagshygge med nogle venner :-) 

Blusen er et nyere køb fra Gina Tricot. De af jer, der følger med fast her på bloggen, ved at jeg ikke kan modstå ting med blonder. Når blusen så samtidigt har peplum OG er bordeaux så er jeg altså solgt, så denne måtte bare hjem, og jeg elsker den!
Derudover var jeg iført et bordeaux tørklæde med sølv nitter fra Zizzi, skinny jeans fra H&M og en snakeskin clutch fra Pieces, samt en statement ring fra Gina Tricot :-) Jeg håber I kan lide det.

Jeg vil smutte igen. Tusind tak fordi I kigger med ❤ Husk I også kan finde mig på Instagram - Lige HER 



Jeg beklager billedekvaliteten, men billederne er taget sent om aftenen, hvor belysningen altså var elendig :-(

23 kommentarer:

  1. hvor ser du bare super godt ud på de billeder! ❤
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor ser du bare godt ud :) Hav en god aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Camilla! Rigtig god aften til dig også ❤

      Slet
  3. Du ser super godt ud! Den trøje er så fin til dig - og selvfølgelig kunne du ikke stå for den, når den havde blonder ;-)

    Knus <3
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak smukke ❤
      Hehe, nej lige præcis! Blonder er da bare noget af det fineste! ;-)

      Slet
  4. Hvor er den flot til dig :) Og sikke en lækker farve! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ida, dejligt du kan lide den :D

      Slet
  5. Hvor jeg dog elsker dit outfit :-)
    Jeg er ellers tilbage, ved ikke om du kan huske mig? Jeg måtte stoppe min blog på daværende tidspunkt pga nogle personlige ting, men jeg har i aften lavet mig en ny blog. Jeg ved ikke hvem jeg kunne narre, jeg MÅ simpelthen blogge og følge med i jeres blogge, haha.
    Anyways, håber at du stadig gider at følge mig, jeg følger selvfølgelig dig nu :-)

    xx,
    blogbyheidis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan jeg huske dig søde! Dejligt du blogger igen :D
      Ih tusind tak! Og du kan tro jeg også vil følge dig, gør det med det samme <3

      Slet
  6. Hvor er den dog bedårende, den bluse - må straks i Gina Tricot, tak for tippet.

    -. Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, skynd dig i Gina Tricot - Blusen er så skøn og fin! Dejligt du også kan lide den <3

      Slet
  7. Hvor er du bare skøn at se på, smukke!! :)

    SvarSlet
  8. Du er altid så fin Louise :) Og ih blonder :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun sige i lige måde!

      Ja, blonder holder!! :D Hihi

      Slet
  9. Wow, hvor er det bare en flot bluse. Den er lige noget for mig! Jeg synes bare ikke jeg har set den i Gina Tricot, men jeg må vist derind igen og kigge lidt bedre efter :D<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ej hvor godt søde! Jeg er også virkelig glad for den, og har været meget fristet til at købe den i sort også, men har dog ikke gjort det! Hvilket jeg måske er ved at fortryde lidt :P Men ja, du må ind og kigge, håber du finder den :D <3

      Slet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥