The perfect red dress ♥

16.11.13


❤ 1. HER  2. HER  3. HER
4. HER 5. HER 6. HER

Godmorgen piger!

Der er flere, der har efterlyst et indlæg med "den perfekte røde julekjole", derfor har jeg fundet 6 stk. frem, disse er alle fra ASOS, og super fine. Og ASOS har selvfølgelig mange flere at vælge mellem, og masser i den budgetvenlige ende, heldigvis!
Har I fundet den perfekte julekjole? Af de ovenstående kunne nr. 4 eller nr. 5 godt være den perfekte for mig, hihi. Hvad med jer, har I en favorit mellem disse?


I må ha' en rigtig skøn lørdag søde piger! Hvad har I af planer for idag?
Her står den på hygge og tøjkrise med min søster, og i aften skal vi så til noget Gammel Elev Fest på vores gamle folkeskole, så det skal nok blive rigtig sjovt :D


Tak fordi I kigger med <3

19 kommentarer:

  1. wauw hvor er de flotte, jeg tror nærmest jeg kunne købe dem alle sammen! :)
    Rigtig god weekend ❤
    www.mit-paradis.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, ja jeg ville heller ikke ha' noget imod at eje alle disse! :)
      Tusind tak, jeg håber også du har haft en fantastisk weekend ❤

      Slet
  2. Alt for skønne kjoler! 3, 4, 5 & 6 må meget gerne komme hjem til mit klædeskab med det samme, hihi! :-) <3

    Knus Michelle Eckert ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også mine favoritter! Der er bare noget over en rød kjole, hihi. Ville elske, hvis de hang i mit skab :D

      Knus til dig ❤

      Slet
  3. Hvor er de fine! :-) Rød dur desværre bare ikke til mig.
    Jeg skal bare være hjemme for en gangs skyld, så det er faktisk rart ingen planer! :-)
    God fest iaften!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det rigtigt? Det har jeg svært ved at forestille mig, synes du kan bære det hele, hihi.

      Åhh det er virkelig også bare skønt - og tiltrængt ind i mellem!
      Tak smukke, det var en super fest :D Håber du har nydt weekenden ❤

      Slet
  4. Nummer seks er min favorit. Jeg elsker de store ærmer og svage blonder på skuldrene. Så fint :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er virkelig også fin, og den ser samtidigt så behagelig ud! :D
      Jeg er faktisk ret vild med, at der er ærmer i :D

      Slet
  5. Super fine kjoler! Nr. 6 er klart min favorit :-)

    xx Natalie
    http://natalielassen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er godt nok også fin! :D

      Knus til dig ❤

      Slet
  6. Der er godt nok mange smukke modeller :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt vildt! Og de har jo mange, mange flere. Så farligt :D

      Slet
  7. Sikke nogle lækre kjoler :)

    SvarSlet
  8. Uh nr 6 er rigtig, rigtig fin! <3

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  9. Lækre kjoler :) Er så dejligt med asos, når man skal finde flotte sager til billige penge :)

    SvarSlet
  10. Nummer 4 og 5. De er virkelig flotte! :D<3

    SvarSlet
  11. Nr 5 er preeetyy! Og ja ret perfekt til nogle af årets julefrokoster :)

    SvarSlet
  12. SÅÅÅ smukke! Er næsten blevet helt forelsket i den uden stropper :D <3

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar, jeg svarer snarest ♥